Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BDG 2.5 169 KM] Problem z przepływomierzem 2,5 TDI BDG

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
grzesiek1976
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 gru 2015, 12:17
Lokalizacja: Łódzkie

[ BDG 2.5 169 KM] Problem z przepływomierzem 2,5 TDI BDG

Post autor: grzesiek1976 » 11 gru 2015, 13:04

Witam. Jako, że to mój pierwszy post chciałbym się przedstawić. Na imię mam Grzesiek.
Mam problem z moim VW Passatem rocznik 2004 silnik 2,5 tdi BDG. Od jakiegoś czasu zaczął pojawiać się błąd nr 16487, nadmienię iż związane jest to z przepływomierzem. Podmieniałem trzy przepływomierze( sprawne ) od innych aut i błąd występuje cały czas. W między czasie były podmieniane zaworki N75 i n18 i nic się nie zmieniło. Samochód od pewnego czasu był trochę mułowaty, zachowywał się tak jak by była zaciągnięty lekko hamulec ręczny. Została też wyjęta turbina i sprawdzona . jej stan nie budził najmniejszych zastrzeżeń. Zmienna geometria chodzi płynnie, wirnik jest w bardzo dobrym stanie. Dodatkowo było zaglądane do katalizatorów, były sporo zabite więc zostały usunięte. Po zabiegu usunięcia katalizatorów auto odżyło, przyspiesza bardzo płynnie i stało się żywe od dolnych obrotów, lecz błąd nr 16487 występuje nadal. Proszę szanownych kolegów o ocenę poniższych logów dynamicznych i podanie wskazówek w którą stronę należy skierować ewentualne zabiegi naprawcze. Z góry serdecznie dziękuję.

http://vaglog.pl/log_242814.html
http://vaglog.pl/log_242815.html
http://vaglog.pl/log_242816.html
http://vaglog.pl/log_242817.html
http://vaglog.pl/log_242818.html
http://vaglog.pl/log_242819.html

Drodzy Forumowicze nikt nie jest mi w stanie pomóc ?

LeszekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 16 sie 2010, 22:02
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: LeszekA6 » 12 gru 2015, 21:13

Jeśli na sprawnych przepływkach jest to samo, to proponuję przyjrzeć się wtyczce do przepływomierza. Sprawdzić czy jest masa i zasilanie.

grzesiek1976
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 gru 2015, 12:17
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: grzesiek1976 » 13 gru 2015, 09:26

Dobrze. Tylko który przewód to masa a który to zasilanie. Z tego co sobie przypominam to w wiązce od przepływki jet 5 przewodów. I od czego są pozostałe.

radek11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 24 lis 2008, 17:03
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: radek11 » 13 gru 2015, 09:50


grzesiek1976
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 gru 2015, 12:17
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: grzesiek1976 » 14 gru 2015, 15:31

Dzięki kolego Radek za linka do posta. W chwili wolnego czasu posprawdzam wszystko i poinformuje o efektach.

[ Dodano: 2015-12-14, 15:31 ]
A więc dzisiaj przejrzałem wiązkę od lmm i pomierzyłem napięcia i wiązka wygląda w porządku. Napięcie na biegu jałowymi między pinami 2 i 3 - 14,07 V, między pinem 3 i 4 - 1,65V. Zwarcia do masy nie ma. Nadmienię, że przepływomierz który siedzi w moim autku to HITACHI podobno bardzo trwałe w odróżnieniu od BOSCH.

Audi A6 Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Audi A6 Polska » 15 gru 2015, 10:05

Te logi nie sa kompletne.
Czy auto było tuningowane wcześniej ?

grzesiek1976
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 gru 2015, 12:17
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: grzesiek1976 » 06 maja 2016, 08:11

Nie auto nie było tuningowane. Wiem, że logi są niekompletne. Postaram się zrobić pozostałe logi statyczne i BS. Jeżeli są jeszcze jakieś potrzebne proszę mi podpowiedzieć to w najbliższym czasie uzupełnię je do oceny.

[ Dodano: 2015-12-16, 11:19 ]
Zgodnie z zapowiedzią wstawiam kpl. logi do oceny:
Statyczne i BS
000: http://vaglog.pl/log_243455.html
001: http://vaglog.pl/log_243456.html
003: http://vaglog.pl/log_243457.html ( statyczne i BS )
004: http://vaglog.pl/log_243458.html ( statyczne i BS )
007: http://vaglog.pl/log_243459.html
008: http://vaglog.pl/log_243460.html
011: http://vaglog.pl/log_243461.html ( statyczne i BS )
013: http://vaglog.pl/log_243462.html
014: http://vaglog.pl/log_243463.html

Dynamiczne:
001: http://vaglog.pl/log_242814.html
003: http://vaglog.pl/log_242815.html
008: http://vaglog.pl/log_242816.html
009: http://vaglog.pl/log_242817.html
010: http://vaglog.pl/log_242818.html
011: http://vaglog.pl/log_242819.html

Myślę, że te logi są kompletne, czekam na ewentualne sugestie i ukierunkowanie w którą stronę mam kierować swoje kroki w naprawie auta.

[ Dodano: 2015-12-17, 07:34 ]
No koledzy czy ktoś pomoże

[ Dodano: 2016-05-06, 08:11 ]
Drodzy forumowicze chciałem odświeżyć temat. Nadal mam problem z pojawiającym się błędem 16487. Proszę Was o pomoc w ocenie moich logów .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga