Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6c5 2,5tdi]hydraulika zaworowa

Silniki wysokoprężne
falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

[a6c5 2,5tdi]hydraulika zaworowa

Post autor: falco » 10 mar 2009, 11:27

witam.mam jedno zasadnicze pytanie,chcę wymienić całą hydraulikę zaworową w mojej bestii jednak nie wiem części której firmy użyć.
Dla przykładu u pana Swiątka za jego wałki i resztę podzespołów zapłacę ok 4tyś,w sklepie wałki febi+dżwigienki i popychacze ina ok 3,5tyś.
doradżcie co wybrac?

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 10 mar 2009, 12:16

Dzięki Piotruś
Czyli w hydraulikę Ina raczej się nie pchać?

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 10 mar 2009, 16:11

ina to ori - żadnych wałków od swiątka - nawet swoich nie daj mu do regeneracji ... partactwo - tak tylko można okreslic jego regeneracje - co ciekawe - swiatek zaczał produkowac nowe wałki - wycinane z jednego kawałka materiału - równolegle regeneruje ale tu daje tylko pół roku gwarancji - wrzuce zdjęcia ogladniesz sobie dlaczego :evil: popękały po tygodniu ...



nowe wałki dostaniesz za 2600 w karpaczu jest firma która za taką cene sprzedaje - hydraulika kompletna to koszt mniej więcej 1400,-
leo ...

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 10 mar 2009, 16:39

leo rozjaśnij temat :shock: bo ja akurat mam regenerowane od światka ,przed latem podnoszę dekle :-| i muszę oblukać temat

Piotruś a powiedz mi czemu lepiej swoje regenerować ,akurat ja zgodziłem się na wymianę ,moje zostawiam a biorę inne po regeneracji (na swoje to 2 tygodnie musze czekać) a autko nie mogło stać ,kurde trochę mnie zmartwiłeś ........

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 10 mar 2009, 17:50

qpiłem wałki regenerowane w firmie z łodzi - podczas walk o wymiane/pieniadze okazało się że firma to pośrednik a wałki regenerował swiątek - moje poszły na wymainę - ja dostałem komplet zregenerowanych - wsadziłem to w silnik - przejechałem 500km w ciagu tygodnia - po tygodniu postanowiłem ogladnąc wałki i wyszło szydło z worka ...

wałki poszły do reklamacji - swiątek ( podczas rozpatrywania reklamacji - rozmawiałem z nim - nie z firmą z łodzi) stwierdził że są OK :shock: :lol: i moge na takich jeździc - podparłem się opinią rzeczoznawcy z PZMotu który określił stan wałków i jakośc wykonanej regeneracji jako nie nadające się do użytkowania i swiątek zmiękł ...

doszliśmy do porozumienia - wysłał następny komplet wałków (regenerowanych) które wyglądały tak samo jak te pierwsze które przysłał ... wg opini rzeczoznawcy wałki były za długo oxydowane - wystąpiły mikropęknięcia żużel (pory) i łuszczenie napawanych części materiału - widac do doskonale na zdjęciach ...

byc może jestem jedynym takim przypadkiem - z drugiej strony - kto zagląda do wałków po wymianie ??

wałki po tygodniu użytkowania (500km)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

nowe wałki z karpacza ...

Obrazek
Obrazek

"nowe regenerowane"

Obrazek
Obrazek


tak zakończyła się moja przygoda z wałkami - gośc kombinował jak koń pod górę bo moje wałki zostały zregenerowane i poszły do ludzi - facet nie wiedział jak wybrnąc z tej sytuacji - ja zarządałem dobrego towaru lub zwrotu pieniędzy i odesłania moich wałków - gośc nie miał jak ich oddac bo ich już nie miał - mimo rozmowy telefonicznej i żądania zwrotu wałków - to był okres kiedy moje wałki szły dopiero do niego GLS'em ... na szczęscie doszliśmy do porozumienia bez ciągania się po sądach ...
leo ...

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 10 mar 2009, 18:55

leo, niezla antyreklama dla Swiatka..a tyle dobrego o tej firmie slyszalem :-(

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 10 mar 2009, 19:12

Voytec pisze:a tyle dobrego o tej firmie slyszalem
ja tez - dlatego zdecydowałem się na wałki regenerowane ... pomylilem się i to bardzo :-/
leo ...

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 10 mar 2009, 19:58

ja dzisija odstawiłem auto na wymiane :)

jest u nas sklep w którym gociu ma naprawde po przystępnych cenach wszystko :)

podkłaski 8 zł szt 192zł
dzwigienki 19 zł szt 456zł
popychacze ori 20 zł szt 480 zł
wałki nowe 450 zł szt 1800zł

suma 2928 zł :)

ja jeszcze dobrałem kompletny rozrząd 1200 zł
komplet uszczelek i uszczelniacze do zaworów koło 200 zł
no i głowice bedą lecieć do odnowy biologicznej :)
robocizna 1000 - 1200 zł

licze że w 5500 - 6000 sie zamknie wszystko :) b tylko tyle kredytu jest :)

Awatar użytkownika
leo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 07 mar 2009, 02:52
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: leo » 10 mar 2009, 22:45

Piotruś pisze:Zakładam klientom wałki "od ÂŚwiątka
no to zapodaj jakieś zdjęcia - ciekawe czy mój przypadek to jednorazowa wpadka swiątka

firma z łodzi wystawiała się na allegro - ja kontaktowałem się bezpośrednio z firmą - poza aukcjami przez nich wystawianymi ...


świątek zachował twarz w obliczu ekspertyz rzeczoznawcy - ich (warsztatowa) ekspertyza - wałki OK - żuzel i mikropęknięcia nie przeszkadza <LOL>

jest tak jak napisałes - cała sprawa zakończyła się (dla mnie) pozytywnie ... kosztowało mnie to tylko trochę nerwów ze względu na stracony czas

BTW - Piotruś nie zastanawia cię fakt że swiątek otworzył produkcję wałków (z jednego kawałka materiału) - regenerowane dalej sprzedaje ale z pół roczną gwarancją :-?
każdy zinterpretuje fakty jak będzie chciał ...
leo ...

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 11 mar 2009, 10:26

Cześć
Widzę ,że zainteresowanie tematem duże.
Przyznaje ,że bardzo mi pomogły Wasze sugestie.
Chyba wybiorę tą opcję;http://moto.allegro.pl/item574503021_wa ... i_kpl.html

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 11 mar 2009, 12:25

Piotruś pisze:
falco pisze:Czyli w hydraulikę Ina raczej się nie pchać?
Niby ori też jest INA ... . Niby bez wielkiej różnicy ... . Tylko dlaczemu niektórzy (ale tylko niektórzy!!) mają duże kłopoty po założeniu hydrauliki "nieoryginalnej" ?

PS: Aktualnie też mam u siebie taki przypadek - tragedia, że aż cycki bolą ... .
Ale znowu inni (i to większość) jeżdżą OK i nic się nie dzieje ... .
Ja bym na pewno nie założył nie-ori popychaczy. Dźwignie być może tak ... .
Piotrze a mógłbyś wyjaśnić jaki problem dzieje się w tym niewielkim odsetku ludzi, którzy montują nieoryginalną hydraulikę??. Oryginalne zestawy hydrauliki zaworowej użytej do pierwszego montażu są opatrzone logiem INA?
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 11 mar 2009, 14:15

Jestem w trakcie wymiany hydrauliki. Zakładam popychacze INA, dźwigienki INA, wałki od ÂŚwiątka regenerowane. Zobaczymy jak to się będzie sprawować.
Przyznam szczerze, że lekkie zwątpienie mnie obeszło po przeczytaniu powyższych opinii, ale nie mam wyjścia bo na ori mnie obecnie nie stać.
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 11 mar 2009, 15:14

marlitkos pisze:Jestem w trakcie wymiany hydrauliki. Zakładam popychacze INA, dźwigienki INA, wałki od ÂŚwiątka regenerowane. Zobaczymy jak to się będzie sprawować.
Przyznam szczerze, że lekkie zwątpienie mnie obeszło po przeczytaniu powyższych opinii, ale nie mam wyjścia bo na ori mnie obecnie nie stać.
będzie dobrze ,zrób kontrole za 2000-3000km i zobaczysz jak to wygląda

macieja910

Post autor: macieja910 » 11 mar 2009, 15:17

To jak będą pracowały owe częśći zależy bardzo od twojego stylu jazdy. Jeżeli długo trzymasz silnik na wysokich obrotach czy też szybko przyśpieszasz częśći te mogą po jakimś czasie zacząć zawodzić :-)

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 11 mar 2009, 15:28

Te dziurki na zdjęciu nr 7 to już miałeś czy one powstały w czasie użytkowania.
Kurde chyba sprawdze wałki u siebie bo mam regenerowane u ÂŚwiątka
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja