Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Zbieżność kół - czy można to jakoś poprawić?

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maliniak-100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
Imię: Andrzej
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódż

Zbieżność kół - czy można to jakoś poprawić?

Post autor: maliniak-100 » 16 lis 2015, 07:02

witam
w sierpniu wymieniłem całe zawieszenie ,diagnosta powiedział że nie można ustawić lepiej i zostawił to tak
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 lis 2015, 09:56 przez maliniak-100, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 16 lis 2015, 08:53

Tego kąta nie idzie ustawić po jednej stronie ( tylko obustronnie przesuwając sanki ) - skoro jedna strona jest ok a druga wybiega poza normę szukałbym przyczyny w wahaczach , zwrotnicy , mocowaniu kolumny zawieszenia itd.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 16 lis 2015, 14:46

To jest oś przednia czy tylna?

Awatar użytkownika
maliniak-100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
Imię: Andrzej
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódż

Post autor: maliniak-100 » 16 lis 2015, 16:25

przód

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 16 lis 2015, 18:42

Jedno koło ma wyraźnie zbyt mały negatyw, drugie za duży - sugeruję spojrzeć na wózek zawieszenia czy się nie przemieścił.
Nie walnąłeś gdzieś lewym kołem w krawężnik?

Awatar użytkownika
maliniak-100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
Imię: Andrzej
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódż

Post autor: maliniak-100 » 18 lis 2015, 15:06

nie było uderzone

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 19 lis 2015, 15:07

Panie, tak to być nie może! Zmień warsztat na taki który za te zawieszenia. Mi też raz "fachowcy" powiedzieli, że kontów nie można regulować....

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 19 lis 2015, 19:58

Damian z przodem w C5 jest lipa. Jedynie wózkiem można cokolwiek ugrać lub założyć regulowane wahacze. Z tyłu nie ma problemu, bo są śruby mimośrodowe i regulujesz jak chcesz.

Awatar użytkownika
maliniak-100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
Imię: Andrzej
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódż

Post autor: maliniak-100 » 20 lis 2015, 20:42

podniosłem cały przód samochodu dwie śruby nie trzymały macpersona do budy ,czy to może być przyczyną ?

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 20 lis 2015, 21:14

na 90% tak

Awatar użytkownika
maliniak-100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
Imię: Andrzej
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódż

Post autor: maliniak-100 » 21 lis 2015, 20:07

gwinty w dwóch śrubach zerwane , od spodu dałem nakrętki odczuwam jak by kierownica lżej pracowała , czy muszę robić zbieżność ?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 21 lis 2015, 20:16

Lepiej zrobić jak pozbyć się opon.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
maliniak-100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 11 kwie 2013, 15:01
Imię: Andrzej
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódż

Post autor: maliniak-100 » 03 gru 2015, 16:59

masz rację pochylenie kola OK ,ale zbieżność się przesunęła

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja