Witam forumowiczy po raz kolejny, niestety z mojej strony skraj nerwów...
Teraz objawy problemu:
Zaraz po odpaleniu Audi nie ma mocy, silnik chodzi normalnie ale nie ciągnie. Gdy się trochę rozgrzeje jest już dobrze.
Ale moją największą zmorą w tym aucie która mnie już dobija psychicznie jest problem z odpalanie na CIEPŁYM silniku... Otóż już po 10-15 minutach postoju nie chce odpalać za pierwszym razem.
-Jest tak że po pierwszym przekręceniu łapie ale gaśnie po 0,5 sekundy, za drugim już nie, czasem sa trzecim z gazem odpali czasem za 4 razem
-bywa też tak że jak odpala z gazem ale zaraz podkręcam go do 4tyś obr. i chodzi, ale czasem nawet w ten sposób zaraz gaśnie (TAK JAKBY odcinało mu zapłon) ale za drugim już odpala i jedzie....
Jest jeszcze jeden problem, jak na biegu jałowym trzymam gaz przy około 2 tyś obr to obroty nieregularnie opadaja albo delikatnie przekraczają 2 tyś, ale dzieje się to w marę dynamicznie ale nie reguralnie (oporność przepustnicy sprawdzana, maleje płynnie przy dodawaniu gazu)
-Czujnik temp cieczy zmienieny na nowy w sobote
-Czujnik położenia wału i liczby obrotu wału zmieniene
-Hall zmienieny bo nie miałem mocy na ciepłym
-Rozrząd zmieniony przed założeniem silnika
-Wiem że jak znajomy miał ten blok to zmieniał Stukowce
-Przez podciśnienie regulatora ciśnienia paliwa nie przecieka paliwo
-Paliwo w baku zawsze jest
-Filtr paliwa nowy
-Kable Janmor Pro/ Świece NGK 1,200 KM
-Cewki podmienione
Teraz moje pytania:
Czy wina może leżeć po błednie wykonanym rozrządzie?
Czy wtryski paliwowe mogą puszczać paliwo w komorę spalania przy tych objawach?
Stukowce w przypadku złego dokręcenia mogą mieć na to wpływ (żadnych niepokojących dzwięków)
Proszę o pomoc! (Powieszę się jak nie dojdę do zródła przyczyny :D)
Pomimo kasy wrzuconej w to Audi, ale ciężką pracą widzę, że auto zaczyna nabierać kształtów... Kocham Setkę i nie mam zamiaru zmieniać na inny model, ani w kródkim czasie sprzedawać tego...
Zrobiłem cala instalacje elektryczną, wyrzuciłem instalację gazową, zakupiłem nowy silnik 2.6 z audi A4, znajomy zaraz wymienił mi rozrząd... Mam pracę delegacyjna (audi miałem rozebrane doszczętnie, bo był szereg innych prac do naprawy w tym Audi. Mam pracę delegacyjną i nie dawno skończyłem całe Audi)
Mam z tym samochodem problem od samego początku, więc od początku zacznę:
1 sierpnia ubiegłego roku kupiłem auto "moich marzeń z młodzieńczych lat"
Audi 100 2.6 V6 Avant PB+LPG za stosunkowo małe pieniądze. No ale cóż coś za coś, na samym początku myslałem że mam do zrobienia całą instalacje El. silnika i potem LPG (To co było pod maską to koszmar, miałem strach jeździć na LPG z obawy o wybuch : p ) Po tygodniu okazało się, że pęknięty jest blok. Po rozebraniu silnika okazało się że wcześniejszy właściciel wsypał chyba bułki tartej do cieczy co zapchało kanały....
Serdecznie pozdrawiam wszystkich posiadaczy C4 !
[ ABC 2.6 150 KM] Cieoły źle pali, zimny mało mocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
- Lokalizacja: kościerzyna
witam kolego sprawdz pompke paliwa jakie daje cisnienie.moze juz na wykonczeniu mialem podobny obiaw, cieply nie palil wogule tylko awaryjnie z gazu.zimny palil ale falowal i nie chcial wejsc w obroty jak dodawalem gazu pozdro
Ostatnio zmieniony 01 lis 2015, 22:49 przez pawlak178, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... 04d77.html 20 letni klamot w ktory pchasz kase i wolny czas a i tak popsuje sie cos innego hehheee
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 04 wrz 2014, 18:18
- Lokalizacja: kościerzyna
racja
I znow mialem racjepilary1122 pisze:Temat rozwiązany całą chwile temu
Pomka paliwa padła, zasyfiony bak i nowy filtr się zapchał, także płuczka przewodów i baku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb8 ... 04d77.html 20 letni klamot w ktory pchasz kase i wolny czas a i tak popsuje sie cos innego hehheee
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga