Praca gruszki od skracania dolotu
Praca gruszki od skracania dolotu
Witam was mam takie pytanko bo za bardzo nie mogę doczytać na forum jak się powinna zachowywać gruszka od zmiany dolotu czy jakoś tak Dzisiaj zmieniałem wężyki od podciśnienia i poprosiłem żonkę żeby go prze gazowała do 5 tysięcy no i ramie od gruszki widać że się wychyla ale czy po zapaleniu powinna tez się jakoś przestawiać czy tylko pod wpływem przekroczenia 4 tysięcy obrotów a i niektórzy piszą że auto dostaje jakiegoś kopa podczas jazdy gdy wejdzie na ponad 4 tysiące ale ja szczerze nic takiego nie odczułem raczej normalnie jednostajnie przyspieszał.Pozdrawiam
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 27 cze 2015, 10:16
- Lokalizacja: Liw
Witam, ja mam 2.8 ACK ale osprzęt jest prawie identyczny. Nie mam chwilowo jak sprawdzić czy po przekręceniu stacyjki gruszka się rusza, ale na pewno zmienia się po przekroczeniu ok 4,5 tys obr/min
U mnie czuć większą moc na wyższych obrotach, nie wyrywa kierownicy z rąk
ale różnica jest dość odczuwalna.
Masz skrzynie multi więc to raczej nie będzie odczuwalne z powodu "innego" działania tej skrzyni.
U mnie czuć większą moc na wyższych obrotach, nie wyrywa kierownicy z rąk
ale różnica jest dość odczuwalna.
Masz skrzynie multi więc to raczej nie będzie odczuwalne z powodu "innego" działania tej skrzyni.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Jeżeli nie działa gruszka nie zmieniając długości dolotu zamocuj/zaciągnij ja paskiem plastykowym traktując jakby podcisnienie zmieniało dł. dolotu powietrza. Gdy pozmieniasz częsci i dojdziesz do oryginału - zacisk plastykowy usuniesz.
Ja tak mam i czuć kopa od około 3k.
Poza artykułem powyżej mądry zapomiał dodać, ze dolot jest podzielony na dwa przewody dolotowe do jednego cylindra. Gdy zadziała gruszka podciśnienia drugi dolot krótszy się otwiera ale dłuzszy ciągle jest otwarty. Kop nastepuje w chwili gdy silnik ma podwójny dopływ powietrza czytaj został oddławiony.
Ja tak mam i czuć kopa od około 3k.
Poza artykułem powyżej mądry zapomiał dodać, ze dolot jest podzielony na dwa przewody dolotowe do jednego cylindra. Gdy zadziała gruszka podciśnienia drugi dolot krótszy się otwiera ale dłuzszy ciągle jest otwarty. Kop nastepuje w chwili gdy silnik ma podwójny dopływ powietrza czytaj został oddławiony.
Bardzo wam dziękuje za pomoc teraz już wiem ze jest ok
[ Dodano: 2015-10-28, 18:34 ]
Mam jeszcze do was kilka pytań ponieważ udało mi się uruchomić vaga 311-2 w pełnej wersji i chciałbym sprawdzić poprawność złożonego rozrządu ponieważ od pół roku walczę z rozjazdami na bankach przy okazji chce jeszcze zdiagnozować sondy i przepływomierz tylko tyle tego na internecie i w końcu nie wiem jak się za to zabrać bardzo będę zobowiązany jeśli ktoś mi pomorze pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-10-28, 18:34 ]
Mam jeszcze do was kilka pytań ponieważ udało mi się uruchomić vaga 311-2 w pełnej wersji i chciałbym sprawdzić poprawność złożonego rozrządu ponieważ od pół roku walczę z rozjazdami na bankach przy okazji chce jeszcze zdiagnozować sondy i przepływomierz tylko tyle tego na internecie i w końcu nie wiem jak się za to zabrać bardzo będę zobowiązany jeśli ktoś mi pomorze pozdrawiam.
Ok jutro się za to wezmę wystarczy jak zrobię screen z odczytu czy mam wrzucić logi jeśli tak to jak to zrobić ?
[ Dodano: 2015-10-29, 07:09 ]
Dzień dobry wrzucam moje logi do oceny http://vaglog.pl/log_237535.html
[ Dodano: 2015-10-29, 07:09 ]
Dzień dobry wrzucam moje logi do oceny http://vaglog.pl/log_237535.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga