Witam kolegów krótki opis usterki jazda po mieście nagle miganie kontrolki świec po czym gwałtowny spadek mocy silnik zgasł i bez szans na odpalenie laweta do domu vcds w ręke i logi poniżej
4 Faults Found:
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 223542 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.04
Time: 12:08:07
Freeze Frame:
RPM: 2793 /min
Torque: 522.6 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.68 V
Pressure: 312.4 bar
Duty Cycle: 57.6 %
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 223542 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.04
Time: 12:08:07
Freeze Frame:
RPM: 2793 /min
Torque: 522.6 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.68 V
Pressure: 312.4 bar
Duty Cycle: 57.6 %
004195 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 006 - Short to Plus - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 223542 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.04
Time: 12:08:07
Freeze Frame:
RPM: 2793 /min
Torque: 522.6 Nm
(no units): 5.0
Voltage: 13.68 V
Pressure: 312.4 bar
Duty Cycle: 57.6 %
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 223542 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.04
Time: 13:42:37
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 11.32 V
Bin. Bits: 00101000
Torque: 109.2 Nm
z rzeczy które sprawdziłem to podanie napięcia na pompkę w baku paliwo wężykiem leci przy filtrze ale nie jest to jakieś super ciśnienie , filtr dwa miesiące temu wymieniony przegląd okresowy popuśiłem śrubę na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia i ani kropli paliwa wymontowałem zawór na pompie cr o symbolu 0928400572 beznapięciowo dmucham powietrze w niego bez oporu przechodzi, podłączyłem do wtyczki właczyłem zapłon zawór zaczął buczeć minimalnie powstał opór gdy w niego dmuchałem ale nie zamknął całkiem przepływu zamówiłem drugi czekam.
Poradźcie czy w dobrym kierunku czy jednak coś innego może być. Dodam że w miejscu wyjęcia zaworu nie było zadnych opiłków.
[ Dodano: 2015-10-05, 20:24 ]
Pasek zębaty od napędu pompy też sprawny są zęby.
Problem z odpaleniem silnik BMK 3.0 tdi
Witam ponownie a więc tak czujnik wymieniony ale niestety nic nie pomogło więc po nitce do kłębka czyli dalej jak pompa CR nie podaje paliwa zawór wyeliminowany to do baku pompka z pływaniem na zewnątrz. pompka rozebrana chodzi ale sitko w dole tej studni do której jest włożona pompka zaklejone drobinkami syfu. Wydrapałem wypłukałem poskładałem silnik kręcił kręcił aż w końcu zaskoczył maszyna gada. Dodam że sprawdzałem czy pompka podaje paliwo cisnęłą ale chyba za słabo bo już przez filtr nie pocisła.
Musze kupić całą nową pompkę z koszem bo ten żeby się dostać do niego musiałem po rozrywać na zgrzewach ponieważ ten cały kosz koloru żółtego jest zgrzany z szkieletem czarnym co trzyma pompkę. Oczywiście nic nie połamane wszystko z powrotem poskładałem tylko musiałem to spiąć na opaskach żeby się nie rozpadło.
Edytowałem zgodnie z regulaminem. (szalony)
Musze kupić całą nową pompkę z koszem bo ten żeby się dostać do niego musiałem po rozrywać na zgrzewach ponieważ ten cały kosz koloru żółtego jest zgrzany z szkieletem czarnym co trzyma pompkę. Oczywiście nic nie połamane wszystko z powrotem poskładałem tylko musiałem to spiąć na opaskach żeby się nie rozpadło.
Edytowałem zgodnie z regulaminem. (szalony)
Ostatnio zmieniony 07 paź 2015, 19:09 przez tomatoma, łącznie zmieniany 1 raz.