Jako, że to mój pierwszy post chciałbym się przywitać ze wszystkimi klubowiczami od razu uprzedzam ze jestem laikiem jezeli chodzi o AUDI i o tego typu silnik jednak mam jako takie pojecie o mechanice.
Przejde do problemu
Zaobserwowałem znaczący spadek mocy (przyspieszania ) po przekroczeniu około 4 tys obrotow (chyba powinno byc odwrotnie), wiecej jak 220 nie chce isc na 5 biegu
Mam obiekcje co do sprawnosci auta.
W dodatku podczas przyspieszania ( mowie o pełnym bucie i dlugotrwałym procesie)
słychac tak jakby wycie , cos jak wiatr przezlatujacy przez drzwi albo jak taki pogłos pracy automatycznej skrzyni biegów
W aucie wymienione były uszczelki pokrywy i korek wlewu , olej to 5w30
hmm auto nie jest jakos strasznie zamulone ale mam wrazenie ze powinno byc lepiej.
Dodam ze na benzynie ten poglos jest słyszany zaczaco krócej ( głosnosc ta sama jednak utryzmuje sie przez zakres okolo 1 tys obrotow a na LPG nawet od 3.5 do 6.
Powyzej 160 juz nic nie słychac.
Od razu nadmienie ze nie mam dostepu do urzadzen diagnostycznych jednak mam zaplanowana wizyte w przyszłym tygodniu.
Chciałbym zapytac czy spotkaliscie sie z czyms takim.
Po odpieciu przepływomierzu i zdjeciu klemy z akumulatora chyba znacznie lepiej
przepływka do wymiany?
Znalazłem dokładny dzwiek jak u mnie tylko u jakiegos goscia
Temat był poruszony na forum ale ucichnał ...
Pozdrawiam
[AJK 2.7 230 KM] 2.7 TT Wycie podczas przyspieszania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
[AJK 2.7 230 KM] 2.7 TT Wycie podczas przyspieszania
Ostatnio zmieniony 04 paź 2015, 21:32 przez P.Froniu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Hmm zamowiłem juz kabel, powinen przyjsc pon/wt a potem ogarne te logi (o ile mi sie uda)daw2 pisze:Kolego witamy. Po pierwsze (jak doczytasz) aby dobrze zdiagnozować potrzebne są logi z pracy silnika. Bo szukanie usterki to jak wróżenie z kuli. Jeżeli masz zdolności manualne to sprawdź na początek szczelność dolotu.
Dolot szczelny, ten dziwny dzwiek to mozliwe ze ktoras z turbin niedomaga.
Czy przez diagnostyke bede mogł sprawdzic wydajosc turbo ?
[ Dodano: 2015-10-05, 12:42 ]
Jak zaslepiłem DV to cisnienie okej , nie ma hałasu i idzie chyba tak jak powinen obstawiacie nieszczelnosc?
[ Dodano: 2015-10-31, 16:37 ]
Problem rozwiazany mozna zamknac
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Przeładowanie
Jako ze jednoznacznie nie potraiłem stwierdzic nieszczelnosci, odpiałem przewody od N75 i tam gdzie przechodzą w trojniki dmuchalem powietrzem.
W przewodzie ktory biegnie do turbiny od strony pasazera była nieszczelnosc.
Dostep koszmarny, odrecony został stabilizator, koło , i opuszczony troche na poduszce silnik,
załozyłem obejscie i poprowadziłem przewod wzdłuz przewodu intercoolera przodem silnika do trojnika. Wymiana tego przewodu nie wchodzi w gre jest on poprowadzony przez cały silnik i polaczony z innymi mtealowym oplotem.
Auto przyspiesza równo, turbo sie kreci, brak błedow o przeładowaniu i przestały dziwne odgłosy wydobywac sie podczas przyspieszania o ktorych wspominałem pare postow wczesniej.
Dzieki koledzy za podpowiedzi , pozdrawiam
W przewodzie ktory biegnie do turbiny od strony pasazera była nieszczelnosc.
Dostep koszmarny, odrecony został stabilizator, koło , i opuszczony troche na poduszce silnik,
załozyłem obejscie i poprowadziłem przewod wzdłuz przewodu intercoolera przodem silnika do trojnika. Wymiana tego przewodu nie wchodzi w gre jest on poprowadzony przez cały silnik i polaczony z innymi mtealowym oplotem.
Auto przyspiesza równo, turbo sie kreci, brak błedow o przeładowaniu i przestały dziwne odgłosy wydobywac sie podczas przyspieszania o ktorych wspominałem pare postow wczesniej.
Dzieki koledzy za podpowiedzi , pozdrawiam
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga