Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Audi A6 C6 3.0TFSI STAGE 2 290KM->445KM/555Nm gre

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
tomcio1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 cze 2008, 04:43
Lokalizacja: Żory

[A6 C6] Audi A6 C6 3.0TFSI STAGE 2 290KM->445KM/555Nm gre

Post autor: tomcio1 » 26 wrz 2015, 11:43

Witam


Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem A6 z silnikiem 3.0TFSI CAJA. Autem jeździło się dość dobrze jednak czegoś brakowało.

W internecie na temat tych silników nie ma za wiele informacji. Szczególnie interesowała mnie różnica między moim silnikiem, a silnikiem który jest w wszystkich modelach z literką "S" na początku i ma aż 40 koni więcej czyli 330. Na ten temat nic pewnego nie znalazłem poza tym, że parametry które te silniki osiągają po chiptuningu, są identyczne.

W związku z powyższym szukałem firmy która podejmie się tematu i tu było nie miłe zaskoczenie (w Polsce nie ma zbyt dużego wyboru, bo większość nie robi tego silnika a konkretnie sterownika - tylko największe firmy i ceny wahały się od 5000 do prawie 8000 zł).

Na zaprzyjaźnionym forum Audi A4 znalazłem projekty gregor10 (miał ładne przyrosty i ludzie nie skarżyli się na niego). Z ciekawości zadzwoniłem do niego i spytałem czy miał już styczność z czymś takim. Z rozbrajającą szczerością powiedział, że nie, ale chętnie podejmie się tematu (w skrócie bo rozmowa była bardzo długa).

Minął jakiś czas i złożyło się tak, że jechałem nad Solinę i wtedy przypomniałem sobie o gregor10 (mieszka w bliskim sąsiedztwie). Myślę sobie co mi tam zaryzykuje.

W telegraficznym skrócie z auta zrobił mi rakietę. Z różnymi osobami z świata tuningu miałem kontakt, ale tak skromnego tunera z taką wiedzą jak gregor10 jeszcze nie spotkałem.


WYKRES: Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA STOCK 290KM dokonane zmiany: mniejsze kółko na kompresorze i program by gregor10
Obrazek

Strach pomyśleć jakie parametry będzie osiągał później jeśli takie wyniki ma za pierwszym podejściem do tematu. Walczył z tym 2 dni chciał jeszcze, ale mi już czas nie pozwalał, a i wynik jest dla mnie więcej niż satysfakcjonujący.

Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić gregor10, bo dla niego wydaję się nie ma rzeczy niemożliwych.

Pozdrawiam
VCP, AVDI, 3G+, MiB2, CP, Parametryzacja, Ktag, naprawa przekładni elektryczych

Ł-y-S-y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2012, 11:59
Lokalizacja: okolice 3Miasta

Post autor: Ł-y-S-y » 27 wrz 2015, 11:51

przyrost mega :)
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2014
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 27 wrz 2015, 12:09

Nic dodać, nic ująć - elegancko. <okok> Teraz to już jest rakieta.

Awatar użytkownika
Pawliko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 20 cze 2015, 13:30
Imię: Damian
Rocznik: 2007
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Gryfice

Post autor: Pawliko » 29 wrz 2015, 18:22

Ooo, ładnie. Jak odczucia? Duża róznica? <rotfl>
Glebokombi 2.7 TDI+

Awatar użytkownika
tomcio1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 cze 2008, 04:43
Lokalizacja: Żory

Post autor: tomcio1 » 01 paź 2015, 20:27

Różnica jest kolosalna.
Filmik jak się odpycha
VCP, AVDI, 3G+, MiB2, CP, Parametryzacja, Ktag, naprawa przekładni elektryczych

Gość.

Post autor: Gość. » 02 paź 2015, 06:02

Pieknie :)

Awatar użytkownika
Pawliko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 20 cze 2015, 13:30
Imię: Damian
Rocznik: 2007
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Gryfice

Post autor: Pawliko » 02 paź 2015, 13:03

aaaale przyjemnie <okok>
Glebokombi 2.7 TDI+

Gość.

Post autor: Gość. » 03 paź 2015, 21:06

Oj szkoda że to nie V8 bo bym sobie taki wstawił :)

grexong60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 21 lis 2011, 21:30
Lokalizacja: łódz

Post autor: grexong60 » 03 sty 2016, 02:31

A tak lata taka A6-ka 3.0TFSI na Stage'u +2

Jarek-LT

Post autor: Jarek-LT » 03 sty 2016, 08:47

Ale to już oglądaliśmy... czytaj -oglądałem na stronie gregora10.

Zainspirowany tymi osiągami silnika z KOMPRESOREM - już działam, zbieram graty do
zbliżenia się wynikiem z którego koledzy STARTOWALI.............. :[

A tak na marginesie, gdy w przyszłości będę zmieniał audiczkę - już wiem jaki będzie miała motor.....

Awatar użytkownika
Krzysiek93ZS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Krzysiek93ZS » 03 sty 2016, 11:46

Widziałem już wcześniej filmik na yt..jest moc, ładnie idzie w całym zakresie z tego co widać. :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja