Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AUK 3.2 256 KM] tunning silnika

Silniki benzynowe
Łysy_cc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 sie 2015, 12:45
Lokalizacja: Kraków

[ AUK 3.2 256 KM] tunning silnika

Post autor: Łysy_cc » 03 sie 2015, 12:48

Witam, mam pytanie - ma ktoś doświadczenie z chipowaniem silnika 3,2 FSI?
Proszę o podzielenie się opiniami czy to warto to zrobić. Dodatkowo jeśli ktoś zna jakiś dobry zakład w Krakowie to również proszę o info.

Pozdrawiam

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 03 sie 2015, 14:07

To jest silnik bez turbo, więc moim zdaniem nie warto... za duży koszt w połączeniu z niskim zyskiem mocy...

Łysy_cc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 sie 2015, 12:45
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Łysy_cc » 03 sie 2015, 16:05

ok dzięki za info

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 03 sie 2015, 17:16

Da sie wykrzesac tych 20KM wiecej i pare Nm ale sa praktycznie nie zauwazalne. W skrzyni natomiast mozna zdjac limiter obrotow silnika... Co nie zmienia faktu ze 3.2 jest kiepska baza do tuningu.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 03 sie 2015, 17:49

0x4B25A pisze:za duży koszt w połączeniu z niskim zyskiem mocy...
Zakładając kompesor przyrosty mocy będą znaczne, ale fakt taki, że tanio nie będzie, a byle grzebek z kabelkiem i bazą gotowców na pendrajwie polegnie w przedbiegach.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 03 sie 2015, 19:04

metyoo pisze:
0x4B25A pisze:za duży koszt w połączeniu z niskim zyskiem mocy...
Zakładając kompesor przyrosty mocy będą znaczne, ale fakt taki, że tanio nie będzie, a byle grzebek z kabelkiem i bazą gotowców na pendrajwie polegnie w przedbiegach.
Samo zalozenie kompresora to dopiero wierzcholek gory lodowej, znajdz mi chodz jednego madrego ktory podejmie sie zrobienia nowego softu do SIMOS"a za ludzkie pieniadze.... pomine juz tutaj inne walki rozrzadu czy kompletnie inna idee sterowania w silnikach TFSI wzgledem FSI (3.0 <=> 3.2). Gra nie warta swieczki... bardziej sie oplaca sprzedac 3.2, pieniadze ze sprzedazy i te zaoszczedzone na tuningu przeznaczyc na zakup s6/rs6. Taki tuning 3.2 na kompresor, to jest spokojnie wydatek rzedu 20 tys zlotych, a podejrzewam ze skonczy sie to ze to bedzie dopiero przedsmak, bo zaczna sie wymiany tlumikow, pomp, wtryskow i kilku innych rzeczy.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 03 sie 2015, 20:39

Napisałem to samo w dużym uproszczeniu <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja