Witam, jako że jestem zielony w tym temacie a rozwiazania do swojego problemu znaleźć nie mogłem postanowiłem założyć ten temat, a wiem że jeśli się za to nie wezmę to nic się nie zmieni bo innym jezdzacym to obojętne . Od kilku miesięcy ikona silnika pali się na żółto, auto z lekkim opóźnieniem reaguje na gaz oraz straciło jakby na mocy . Czy jest ktoś w stanie mi pomoc z moją wiedzą w tym temacie ? Zapytam również tutaj bo nie chciałbym zakładać wielu tematów, jaki jest polecany akumulator do tego auta bo z tego co mi wiadomo jeździ na jakimś "mniejszym" oraz jakie świece, ponieważ od kupna auta nikt do nich nie zaglądał (czy mogą być przyczyną ?) Jestem w posiadaniu kabla vag, będę w stanie jakoś samemu usunąć ten żółty silnik lub wrócić auto do życia ?
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam
[A6 C5 136KM] Zolty silnik brak mocy opozniona reakcja na ga
Sprawdziłem po kodzie VIN, że fabrycznie powinien być tutaj akumulator 44Ah 220 A(J1P), zamawiać taki czy trochę większy i jeśli już to jaką firmę polecacie? Za ten kabel postaram się wziąć w weekend 
Edit: Błędy, które udało mi się odszukać i nie mam pewności czy to wszystko, a trochę chyba tego jest .
Control Module Part Number: 4B0 614 517 G
Component and/or Version: ABS/ESP front 3428
Software Coding: 06275
Work Shop Code: WSC 02334
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
668 Napięcie na zacisku 30 za niskie
nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY
Control Module Part Number: 4B0 820 043 AN
Component and/or Version: A6-Klimavollautomat 0208
Software Coding: 00100
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Control Module Part Number: 8E0 909 557 H
Component and/or Version: 2.0L R4/5VS G 0002
Software Coding: 0011502
Work Shop Code: WSC 02334
2 Faults Found:
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded
18017 - Crash Shut-Down Activated
P1609 - 001 - Upper Limit Exceeded
17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
18017 Sterownik silnika brak komunikacji z airbag
zbyt mała oporność
65535 Uszkodzony moduł sterujący
[ Dodano: 2015-07-17, 15:37 ]
bump?

Edit: Błędy, które udało mi się odszukać i nie mam pewności czy to wszystko, a trochę chyba tego jest .
Control Module Part Number: 4B0 614 517 G
Component and/or Version: ABS/ESP front 3428
Software Coding: 06275
Work Shop Code: WSC 02334
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
668 Napięcie na zacisku 30 za niskie
nie autoryzowane - BŁĄD SPORADYCZNY
Control Module Part Number: 4B0 820 043 AN
Component and/or Version: A6-Klimavollautomat 0208
Software Coding: 00100
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Control Module Part Number: 8E0 909 557 H
Component and/or Version: 2.0L R4/5VS G 0002
Software Coding: 0011502
Work Shop Code: WSC 02334
2 Faults Found:
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded
18017 - Crash Shut-Down Activated
P1609 - 001 - Upper Limit Exceeded
17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
18017 Sterownik silnika brak komunikacji z airbag
zbyt mała oporność
65535 Uszkodzony moduł sterujący
[ Dodano: 2015-07-17, 15:37 ]
bump?
Centra FuturaSmoqu pisze: jeśli już to jaką firmę polecacie
Na przyszłość - ikona "żółty silnik" nazywana jest "check engine"

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
zapożyczone z innego forum:
Kod: Zaznacz cały
P1137 17545 Rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki (add.) system za "bogaty”.
- sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa,
- sprawdzić zawory wtryskowe, sprawdzanie ilości wtryskiwanego paliwa i szczelności
układu;
- sprawdzić zawór elektromagnetyczny 1 zbiornika węgla aktywnego, układ zbiornika węgla aktywnego.
add. = addytywnie oznacza, że usterka wpływa tylko na jałowy bieg.
Odnośnie błędu 65535 przyczyną może być każdy sterownik w aucie, ale spróbowałbym najpierw w tym, do którego idzie wężyk podciśnieniowy (o ile w twoim silniku taki idzie)
http://forum.fordclubpolska.org/archive ... 61197.html