Witam.
Sytuacja wygląda nastepująco:
oddalem moje autko do mechanika i od tego zaczęły się problemy
opowiem po kolei:
tak zmienili rozrząd że po przejechaniu ok 100 km spadł pasek od altelnatora- okazało się że zmieniał cały napinacz i prawdopodobnie przekręcił śrubę przy jego mocowaniu, która sie urwała. Na szczęście udało ją sie bez większych problemów wykrecić i wymienic cały napinacz wraz z paskiem.
przejdę teraz do tematu: autko po nocy nie chce odpalić, po kilkukrotnum i długim kręceniu wkońcu zapala, ale strasznie trzęsie całym silnikiem. Co może być przyczyną? Dodam że powyższy ''pseudo'' mechanik wymieniał mi także uszczelke pod głowicą. Może to mieć wpływ na odpalanie? Co dalej robić? poradźcie!!!
jak sie zagrzeje, silnik odpala normalnie.
[ AJM 1.9 115 KM] trudno odpala po nocy
Jezeli wymianiel tez filtr paliwa to od niego zacznij, moze byc ktorys wezyk paliwowy nie dokladnie zalozony albo uszkodzony,
a najbradziej prawdopodobne jest ze jak zdejmowal glowice to przeciez rozpinal rozrzad, widze ze masz 90koni wiec auto na pompie rotacyjne a nie pompowtrysk. zapewne nie ustawil pompy (albo zrobil to "na flamaster") i masz zle ustawiony kat wtrysku... idealnie pasuje do objawow. zobacz czy masz powietrze w przewodzie paliwowym, zwlaszcza rano...
a najbradziej prawdopodobne jest ze jak zdejmowal glowice to przeciez rozpinal rozrzad, widze ze masz 90koni wiec auto na pompie rotacyjne a nie pompowtrysk. zapewne nie ustawil pompy (albo zrobil to "na flamaster") i masz zle ustawiony kat wtrysku... idealnie pasuje do objawow. zobacz czy masz powietrze w przewodzie paliwowym, zwlaszcza rano...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga