[ALF 2.4 165 KM] Utrzymujaca sie temperatura plynu chlodzace
[ALF 2.4 165 KM] Utrzymujaca sie temperatura plynu chlodzace
Witam Szanownych Forumowiczow.
Moj samochod po wymianie rozrzadu,pompy plynu chlodzacego,termostatu (pompa i termostat dwukrotnie wymienione) odpierdziela bardzo brzydki numer stopniowo grzejac sie do 90 stopni celsjusza aby po jakims czasie gdy temp oleju dochodzi pod 100 stopni to temperatura wody rowniez podnosi sie do poziomu 102-103 stopnie celsjusza poprostu brak mi powoli cierpliwosci i kasy na zlecanie mechanikom co moze byc z.......ane? Nadmienie ze chlodnica jest drozna,nagrzewa sie rownomiernie,ogrzewanie jest perfekt ,po otwarciu ogerzewania na max tzn. HI Temp Spada do granicy 90 stopni.
Prosil bym o jakies wskazowki co jeszcze ewentualnie sprawdzic?
Dzieki Wielkie.
Moj samochod po wymianie rozrzadu,pompy plynu chlodzacego,termostatu (pompa i termostat dwukrotnie wymienione) odpierdziela bardzo brzydki numer stopniowo grzejac sie do 90 stopni celsjusza aby po jakims czasie gdy temp oleju dochodzi pod 100 stopni to temperatura wody rowniez podnosi sie do poziomu 102-103 stopnie celsjusza poprostu brak mi powoli cierpliwosci i kasy na zlecanie mechanikom co moze byc z.......ane? Nadmienie ze chlodnica jest drozna,nagrzewa sie rownomiernie,ogrzewanie jest perfekt ,po otwarciu ogerzewania na max tzn. HI Temp Spada do granicy 90 stopni.
Prosil bym o jakies wskazowki co jeszcze ewentualnie sprawdzic?
Dzieki Wielkie.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
I na VAG -u i na zegarach taka sama temperatura .
Czujnik wymieniony przed trzema miechami.Jeden Taki magik (czyt.mechanik ) wymienil mi termostat bez konsultacji ze mna na temperature otwarcia 82 st.Niby lekka poprawa jest zauwazalna ale to nie jest to co bylo przed wymiana rozrzadu czyli pion 90 st.
A propos dzieki za zainteresowanie
Czujnik wymieniony przed trzema miechami.Jeden Taki magik (czyt.mechanik ) wymienil mi termostat bez konsultacji ze mna na temperature otwarcia 82 st.Niby lekka poprawa jest zauwazalna ale to nie jest to co bylo przed wymiana rozrzadu czyli pion 90 st.
A propos dzieki za zainteresowanie
A wiec koledzy i kolezanki magik do ktorego dalem samochod zamontowal termostat z otwarciem 82 stopnie ( wiem ma byc ori 87 st C poniewaz leniowi ciezko bylo 2km podjechac do serwisu Audi i w zwiazku z tym byla to jego ostatnia robota i Taki bedzie jak bede w Polsce) i nastapil przelom temperatura sie ustabilizowala autko dzis bylo testowane przy +30 stopniach temp na zewnatrz bez jakichkolwiek wachan temperatury okazalo sie ze ori termostat kupiony w ASO zaczynal sie zawolno otwierac przy temp ok 95 C do ok 105 C w czasie 30 - 40 sekund .
Dzieki wszystkim za pomoc i Pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-07-12, 10:23 ]
A wiec koledzy i kolezanki powrot do punktu wyjscia tzn. Po wczorajszych testach wydawalo sie ze jest wszysto ok ale niestety nie jest ok Zaowazylem ze temp plynu podnosi sie do pierwszej kreski za 90 stopni kiedy stoje na swiatlach ? i temp oleju oscyluje w granicach drugiej kreski tj okolo 100 stopni i w tym momencie swiruje temperatura plynu skaczac do okolo 102-105 stopni zeby po jakims czasie opasc do swoich 90 stopni i tak nonstop?
juz naprawde nie wiem co jest grane ?
Dzieki wszystkim za pomoc i Pozdrawiam.
[ Dodano: 2015-07-12, 10:23 ]
A wiec koledzy i kolezanki powrot do punktu wyjscia tzn. Po wczorajszych testach wydawalo sie ze jest wszysto ok ale niestety nie jest ok Zaowazylem ze temp plynu podnosi sie do pierwszej kreski za 90 stopni kiedy stoje na swiatlach ? i temp oleju oscyluje w granicach drugiej kreski tj okolo 100 stopni i w tym momencie swiruje temperatura plynu skaczac do okolo 102-105 stopni zeby po jakims czasie opasc do swoich 90 stopni i tak nonstop?
juz naprawde nie wiem co jest grane ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
FCN, Czy przy tych 102-105 st. słyszysz wiskozę ? Powinna być już mocno słyszalna przy 98-100 st. Podejrzewam ze przy zmianie rozrządu coś się z nią stało , wiadomo również że nie powinno się jej kłaść płasko , a przynajmniej odczekać co najmniej godzinę.
U ciebie temperaturę z tych 105 st zbija zapewne wentylator elektryczny który wtedy załącza już 2 bieg.
Jeśli zdecydujesz się na nowe wisko to bierz tylko Behr , unikniesz niepotrzebnego wyrzucania pieniędzy i ponownego zakupu.
U ciebie temperaturę z tych 105 st zbija zapewne wentylator elektryczny który wtedy załącza już 2 bieg.
Jeśli zdecydujesz się na nowe wisko to bierz tylko Behr , unikniesz niepotrzebnego wyrzucania pieniędzy i ponownego zakupu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
jaką temp masz na klimatroniku lub vag?
czy przypadkiem do układu nie dostał się jakiś syf lub zmieszanie 2 płynów nie zamuliło układu?
czy układ jest prawidłowo odpowietrzony a termostat w obudowie ma otworek lub zaworek kulowy ułatwiający samoczynne odpowietrzanie ?
czy na starej pompie i termostacie jest to samo?
czy przypadkiem do układu nie dostał się jakiś syf lub zmieszanie 2 płynów nie zamuliło układu?
czy układ jest prawidłowo odpowietrzony a termostat w obudowie ma otworek lub zaworek kulowy ułatwiający samoczynne odpowietrzanie ?
czy na starej pompie i termostacie jest to samo?
Na starej pompie i termostacie bylo ok.! A Co jeden Magic twierdzi ze uklad odpowietrza sie sam ?enduro7 pisze:jaką temp masz na klimatroniku lub vag?
czy przypadkiem do układu nie dostał się jakiś syf lub zmieszanie 2 płynów nie zamuliło układu?
czy układ jest prawidłowo odpowietrzony a termostat w obudowie ma otworek lub zaworek kulowy ułatwiający samoczynne odpowietrzanie ?
czy na starej pompie i termostacie jest to samo?
Jeszcze jedna bardzo dziwna zecz zauwazylem a mianowicie : wyylaczylem calkowicie climatronik i silniczek byl chlodzony tylko przez wisko ; gdy temperatura wzrosla do ok 100 stopni pierwasza kreska za 90 to zalaczyl sie wentylator elektryczny na I biegu temp spadla do 90C aby po chwili gdy lekko przekroczyla 90C znowu sie zalaczyl wiatrak elekt. witrak wlaczal sie samoczynnie ale w roznych zakresach temperatury raz 91C zeby pozniej prawie na 100C i ponownie w granicy 95 C czy to nie jest dziwne? mysle ze napewno trzeba sprawdzic wlacznik termiczny na chlodnicy, dobrze mysle ? bo wg mnie to to jest nie normalne.
Ello.
A wiec autko ponownie po dwoch dnia dzisiajwrocilo do mnie i oczywiscie nie naprawione? Sprawdzono doslownie chyba wszystko tzn termostat ok,pompa wody ok, uklad odpowietrzony ok a Auto dalej sie grzeje w miescie na swiatlach . Ogladal specjalista w przygotowaniu silnikow do rajdow samochodowych i sam zglopial mowiac nie mam pojecia dlaczego tak jest. Juz naprawde niewiem gdzie szukac przyczyny . moze chlodnice trzeba wymienic ? Pozdrawiam
A wiec autko ponownie po dwoch dnia dzisiajwrocilo do mnie i oczywiscie nie naprawione? Sprawdzono doslownie chyba wszystko tzn termostat ok,pompa wody ok, uklad odpowietrzony ok a Auto dalej sie grzeje w miescie na swiatlach . Ogladal specjalista w przygotowaniu silnikow do rajdow samochodowych i sam zglopial mowiac nie mam pojecia dlaczego tak jest. Juz naprawde niewiem gdzie szukac przyczyny . moze chlodnice trzeba wymienic ? Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga