Szukaliśmy podobnego tematu, niestety bez skutku.
Zakupiliśmy do Audi A6 C5 używane oryginalne proste felgi z Audi A4 B8 (nr 8K0601025BK). Do tego nowe opony. Zostały założone także pierścienie centrujące.
Przy prędkości pow 120 km/h zaczynały się drgania i wibracje całego samochodu. Ponowne wyważanie kół ( w dwóch warsztatach). W końcu zareklamowano opony i wymieniono na nowe Good Yeary.
Problem powrócił, lecz trochę ze zmniejszoną siłą.
Samochód jest całkowicie sprawny, tarcze proste, przebadany na stacji diagnostycznej.
Musimy dojść do tego co powoduje dragania, ponieważ czeka mnie daleka podróż.
Dziś ściągnięto koło i dokonano pomiaru piasty i otworu w feldze.
Piasta 57,0 mm
Otwór w feldze 66,3 mm
Natomiast oryginalne wymiary wg producenta:
Piasta 57,1 mm
Otwór w feldze 66,6 mm
Możliwe, że pierścień jest źle dobrany (wym 57 mm, 66,0mm) ?
Co może być powodem drgań
