[ARE 2.7 250 KM] Po odpaleniu rano strasznie kopci na niebie
[ARE 2.7 250 KM] Po odpaleniu rano strasznie kopci na niebie
Witam serdecznie. Od pewnego czasu mam problem z moją audi. Rano podczas odpalania strasznie kopci na niebiesko i niemiłosiernie czuć nie przepalona bezyne. Podmieniłem już czujnik temperatury, posprawdzałem nieszczelności, wymieniłem całą listwę wtryskową wraz z regulatorem oraz podmieniłem sterownik silnika. Po odpaleniu na LPG (awaryjnie) wszystko jest ok. Żadnych błędów nie mam.
Macie jakieś pomysły ?
p.s
może przepływka ....?
Macie jakieś pomysły ?
p.s
może przepływka ....?
-> Elektronika pojazdowa
-> Korekty i naprawa liczników samochodowych, maszyn rolniczych, motocykli i wszystkiego co się porusza
-> Usuwanie immo
-> Usuwanie FAP i DPF
-> Strojenie, chiptuning
Zaułek Rogoziński 8A Wrocław tel 793-195-950 kontakt@ecudiag.pl
-> Korekty i naprawa liczników samochodowych, maszyn rolniczych, motocykli i wszystkiego co się porusza
-> Usuwanie immo
-> Usuwanie FAP i DPF
-> Strojenie, chiptuning
Zaułek Rogoziński 8A Wrocław tel 793-195-950 kontakt@ecudiag.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Juz przerobione - pozakładałem na wtyczce od centrali lpg zworki i takie same objawy
-> Elektronika pojazdowa
-> Korekty i naprawa liczników samochodowych, maszyn rolniczych, motocykli i wszystkiego co się porusza
-> Usuwanie immo
-> Usuwanie FAP i DPF
-> Strojenie, chiptuning
Zaułek Rogoziński 8A Wrocław tel 793-195-950 kontakt@ecudiag.pl
-> Korekty i naprawa liczników samochodowych, maszyn rolniczych, motocykli i wszystkiego co się porusza
-> Usuwanie immo
-> Usuwanie FAP i DPF
-> Strojenie, chiptuning
Zaułek Rogoziński 8A Wrocław tel 793-195-950 kontakt@ecudiag.pl
no właśnie odpalałes awaryjnie rano i nie kopcił??
bo jeśli kopcił myślał bym o gumkach na zaworach
bo jeśli kopcił myślał bym o gumkach na zaworach
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
Koledzy nie jestem laikiem i troszke aut w swoim zyciu zrobilem. Oczywiscie ze bledy sprawdzone. Wszystko jest ok. Po odpaleniu na lpg jest perfekt. Fakt nie ma katow bo je wyje..... kilka miesiecy temu ale po ich wywaleniu nie kopcil. Co do uszczelniaczy zaworowych to 2 mies temu wraz z rozrzadem i szklankami wymienialem
-> Elektronika pojazdowa
-> Korekty i naprawa liczników samochodowych, maszyn rolniczych, motocykli i wszystkiego co się porusza
-> Usuwanie immo
-> Usuwanie FAP i DPF
-> Strojenie, chiptuning
Zaułek Rogoziński 8A Wrocław tel 793-195-950 kontakt@ecudiag.pl
-> Korekty i naprawa liczników samochodowych, maszyn rolniczych, motocykli i wszystkiego co się porusza
-> Usuwanie immo
-> Usuwanie FAP i DPF
-> Strojenie, chiptuning
Zaułek Rogoziński 8A Wrocław tel 793-195-950 kontakt@ecudiag.pl
Troszke jest ale taka ilosc zawsze byla. Wies jak by palil olej to i na lpg czuc by bylo. A tu ciszaaaaa
-> Elektronika pojazdowa
-> Korekty i naprawa liczników samochodowych, maszyn rolniczych, motocykli i wszystkiego co się porusza
-> Usuwanie immo
-> Usuwanie FAP i DPF
-> Strojenie, chiptuning
Zaułek Rogoziński 8A Wrocław tel 793-195-950 kontakt@ecudiag.pl
-> Korekty i naprawa liczników samochodowych, maszyn rolniczych, motocykli i wszystkiego co się porusza
-> Usuwanie immo
-> Usuwanie FAP i DPF
-> Strojenie, chiptuning
Zaułek Rogoziński 8A Wrocław tel 793-195-950 kontakt@ecudiag.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Kolego to napewno nie jest nic związanego z katami. Miałem już kilka aut i w żadnym nie było katów i nie miałem takich problemów. Napewno nic nie dymiło i nie kopciło.metyoo pisze:Skoro nie masz katalizatorów to czemu dziwisz się, że czuć benzynę?
[ Dodano: 2015-04-20, 08:52 ]
Jedyna rzecz jaka przychodzi mi do głowy z której napewno korzysta komp benzynowy a niekoniecznie musi korzystac komp gazowy to sondy lambda. Jak wiadomo....instalka lpg smiga nawet bez podłączonych sond. Natomiast praca na benzynie zawsze wymaga prawidłowo pracujących i podłączonych sond lambda. Sprawdz dobrze czy napewno sondy są w porządku i czy nic się z nimi nie dzieje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Tu nie zapach benzyny jest problemem, tylko to że strasznie kopci na niebiesko. Przynajmniej tak podaje autor wątku. Bo zapach benzyny na zimnym rozruchu jest zawsze, bo mieszanka jest zawsze bogata w takich sytuacjach....i obojętne czy masz katy czy nie...zawsze czujesz benzyne, może troche mniej ale jednak zawsze.metyoo pisze:Zapach benzyny nie jest związany z brakiem katalizatorów? Po uruchomieniu na zimno, kiedy mieszanka jest bogata?
Z tego co się oriętuje silnik ARE ma dwie sondy przed i dwie za katami. A jak błędu nie wywala to znaczy,że kolega był u tunera
Pozatym jestem ciekawy czy trzeba tręcic żeby odpalił czy odpala bez problemu tylko wali niebieskim dymem co by znaczyło że pali olej, tylko dlaczego miał by palić olej tylko na benie?
Pozatym jestem ciekawy czy trzeba tręcic żeby odpalił czy odpala bez problemu tylko wali niebieskim dymem co by znaczyło że pali olej, tylko dlaczego miał by palić olej tylko na benie?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga