[ TIP+Q] Uderzenia podczas zminy biegów 3.0 to kgx
[ TIP+Q] Uderzenia podczas zminy biegów 3.0 to kgx
Witam. Panowie od pewnego czasu podczas szybkiej zmiany z r na d i na odwrót i po mocnym dodaniu gazu słychać mocne uderzenie w tylnym moście. Dodam że nigdy wcześniej się tak nie działo. Skrzynia zmienia biegi płynnie wszystko działa oprócz tej dolegliwości. Dodatkowo dzisiaj po uderzeniu napęd zaczął wibrowac podczas dodawania gazu nic się nie dzieje,ale jak się odpuści gaz to wibracje i huk masakra. Spotkał się ktoś może juz z takim przypadkiem? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 04 paź 2012, 22:29
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2006
- Moje auto: S6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Manchester UK
- Kontakt:
Wymień olej w tylnym dyfrze, a tak w ogóle to sprawdź czy go masz(olej).
Lepiej teraz nie jeźdź, bo sobie Quattro rozwalisz.
Lepiej teraz nie jeźdź, bo sobie Quattro rozwalisz.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2015, 21:30 przez Sypex, łącznie zmieniany 1 raz.
Posiadam:
VCP, VCDS, ODIS, Woltomierz, stetoskop :P
Służę pomocą.
VCP, VCDS, ODIS, Woltomierz, stetoskop :P
Służę pomocą.
No właśnie on strasznie mocno wyje dlatego też zainteresuje się tym olejem i dam znać.
[ Dodano: 2015-04-09, 20:58 ]
Problem poniekąd rozwiązany bo wibracje były związane z uszkodzeniem przegubu wału napędowego. Aczkolwiek problem żeby coś takiego znaleźć. Kwestia uszkodzeń na razie pozostała bez rozwiazania jeżeli chodzi o styki jednakże obawiam się ze kolega luc330 ma rację z tym torsenem...
Jeżeli chodzi o olej to jak jakość tak i ilość idealna.
[ Dodano: 2015-04-09, 20:58 ]
Problem poniekąd rozwiązany bo wibracje były związane z uszkodzeniem przegubu wału napędowego. Aczkolwiek problem żeby coś takiego znaleźć. Kwestia uszkodzeń na razie pozostała bez rozwiazania jeżeli chodzi o styki jednakże obawiam się ze kolega luc330 ma rację z tym torsenem...
Jeżeli chodzi o olej to jak jakość tak i ilość idealna.