Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] Pilne! pomocy

Silniki wysokoprężne
patila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2011, 10:44
Lokalizacja: śląskie

[ INNY] Pilne! pomocy

Post autor: patila » 07 kwie 2015, 11:24

C moze byc przyczyna w Audi A6 z 2005 o silniku 2.0tdi jak akumulator pokazuje wartosc 11.6 volt a nie chce zapalic. Zachowuje sie jakby byl rozladowany. Prosze pomozcie

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 07 kwie 2015, 11:30

Sprecyzuj co znaczy nie chce zapalić?.... kręci a nie pali czy całkowita cisza podczas próby palenia i jak zachowują się wskaźniki na desce?

mario2560
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 05 lip 2014, 06:56
Lokalizacja: Suwałki / Białystok

Post autor: mario2560 » 07 kwie 2015, 12:02

Może pokazywać takie napięcie, pytanie do ilu spada przy próbie rozruchu. Pewnie dużo poniżej 10 , dlatego są problemy z rozruchem.

patila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2011, 10:44
Lokalizacja: śląskie

Post autor: patila » 07 kwie 2015, 12:57

Krece, krece i nie chce zapalic, dzwiek jest taki jak zawsze slychac ze auto nie chce zapaluc. Akumulator jest wymieniony i nic sie nie zmienilo.

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 07 kwie 2015, 13:00

W takiej sytuacji jedyne co mogę poradzić to podłącz kompa i sprawdź błędy.

patila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2011, 10:44
Lokalizacja: śląskie

Post autor: patila » 07 kwie 2015, 16:28

Moze jakas inna propozycja, bo nie mam mozliwosci sprawdzeia komputerem

[ Dodano: 2015-04-07, 16:28 ]
Ma ktos inne propizycje niz podlaczenie do komputera. Nie mam mozliwosci. Prosze o inne informacje na temat przyczyn takiego zachowania sie mojego akumulatora

bochendaro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 03 kwie 2015, 20:37
Lokalizacja: Galway

Post autor: bochendaro » 07 kwie 2015, 19:11

jeżeli winny byłby aku to by było cyk cyk i po nim :)
albo zakręciłby i padł :)
jezeli kreci i nic to znaczy albo świece albo paliwo :P

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 07 kwie 2015, 19:55

Jak palił i nie pali nagle, to świece raczej nie. Z resztą, wszystkie na raz by nie zdechły. + mamy temperatury takie, że Diesel odpali nawet na zimno, bez żarówek, na samym sprężu.

Nie dostaje paliwa moim zdaniem. Albo walnęła ci pompa paliwa, albo masz zapowietrzony układ paliwowy i nie może zaciągnąć. Pierwsza rzecz - odpowietrzyć układ paliwowy.

Niestety, nie jest to stare 1.9 TDI gdzie masz pompkę do ręcznego 'podpompowania'...

Awatar użytkownika
Bart_d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 TFSI 560KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Bart_d » 08 kwie 2015, 06:40

patila pisze:Prosze o inne informacje na temat przyczyn takiego zachowania sie mojego akumulatora
Akumulator zachowuje się ok. Przy zgaszonym silniku akumulator powinien mieć napięcie około 12,5V.
Niestety nasze A6-ki są bardzo nadziane elektroniką, która już w momencie otwarcia drzwi (przy zgaszonym samochodzie) uruchamia część systemów i pobiera lekko 5-10A.
Więc napięcie 11,6V podczas Twoich pomiarów przy otwartym bagażniku, ewentualnie drzwiach.... nie jest niczym dziwnym.
patila pisze:Moze jakas inna propozycja, bo nie mam mozliwosci sprawdzeia komputerem
Rozumiem że nie masz kompa ale może jakiś znajomy, kolega z forum.... bez wstępnego odczytania błędów ja osobiście nie próbowałbym na ślepo naprawiać.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 08 kwie 2015, 06:48

Wg mnie albo zapowietrzony układ paliwowy albo nieszczelny albo pompa..Tak jak pisał kolega wyżej odpowietrz układ paliwowy..i proponuję nie kręcić za dużo bo pompę zarżniesz.

patila
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 06 cze 2011, 10:44
Lokalizacja: śląskie

Post autor: patila » 08 kwie 2015, 12:15

Tylko problem jest że on już od dziś nawet nie chce kręcić więc to chyba nie będzie nic związane z paliwem. Może komputer nie zarejestrował tego nowego akumulatora i to przez to. Co sądzicie o takiej teorii.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 08 kwie 2015, 13:43

Eee no zakodowac go powinienes... ale kodowanie akumulatora nie ma nic do uruchomiania pojazdu. Najwiecej sie dowiesz jak jednak zrobisz diagnoze, bo byc moze nie masz sygnalu z MAF'u albo czujnika polozenia walka rozrzadu i wtedy tez nie odpali... ale bez diagnozy to mozna pol auta wymienic.

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 08 kwie 2015, 14:41

patila pisze:Tylko problem jest że on już od dziś nawet nie chce kręcić więc to chyba nie będzie nic związane z paliwem. Może komputer nie zarejestrował tego nowego akumulatora i to przez to. Co sądzicie o takiej teorii.
no jak katowałeś to i aku padł..Tak jak kolega pisał wyżej..odpalanie nie ma nic wspólnego z kodowaniem...kodowanie potrzebne jest do ładowania akumulatora..ewentualnie systemu zarządzania energią..spróbuj podpiąć auto pod fejsa ..a jak nikt nie ma to się zaopatrz..szybko Ci się wróci..
Jak masz czas to przejrzyj układ paliwowy,wężyki,złączki,filtr paliwa itd..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga