Witam. Po odpaleniu mojego AJK po dłuższym postoju (jakieś 4-5 godz) lub po nocy auto odpali normalnie i chodzi na ssaniu. Po chwili zaczyna falować obrotami tak jak by odłączało jeden albo nawet dwa cylindry po czym po jakichś 2 - 3 minutach wyłączy się ssanie i auto już wtedy pracuje normalnie. Podpinałem vaga ale nie ma błędów, wymieniłem świece na nowe NGK żadnej zmiany, wypaliłem praktycznie całą benzynę i zatankowałem pod korek 98 VERVA dodając do tego clenfllo do czyszczenia układu paliwowego i pochłaniania wilgoci z paliwa nic to nie pomogło. Dodam tylko że objawy te czasami w ogóle nie dają o sobie znać. Auto wyrzuca też z wydechu sporo wody ale to pewnie przez to że robione są krótkie odcinki na lpg max 50km do pracy rano i 50 z powrotem wieczorem. Płynu nie ubywa, oleju jak narazie dolałem 200gram na 6000km ale to chyba przez delikatny wyciek z pod lewej pokrywy zaworów. Proszę o pomoc i sugestie co można sprawdzić.
Może przydała by się jakaś adaptacja przepustnicy albo coś takiego???
[AJK 2.7 230 KM] Problem z silnikiem jak jest zimny to faluj
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 31 sty 2015, 20:29
- Imię: Hubert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pułtusk
- chrynol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 03 maja 2010, 12:27
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: szczecin
falowanie
posprawdzaj wszystkie wezyki podcisnienia...
ja u siebie wymienialem...
wygladaly ok ale po zdjeciu okazaly sie popekane i nieszczelne ze starosci...
mozna kupic na metry...
ja u siebie wymienialem...
wygladaly ok ale po zdjeciu okazaly sie popekane i nieszczelne ze starosci...
mozna kupic na metry...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga