Akumulator
Akumulator
Witam mam "chyba problem" 2x w tym miesiącu rozładował mi się aku, niejeżdze zbyt często moim audikiem ponieważ wykorzystuje auto firmowe, ale wydaje mi się że i tak nie powinno tak być. Ładowanie aku wynosi 14.3V, a przy wyłaczonym silniku 12.3V. Wydaję mi się że minimalnie za małe wartośći. Jakieś pomysły?Wszystkie odbiorniki prądu są raczej wyłączone. Jakieś sugestie?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
sztukens, sprawdzając prąd po zamknięciu samochodu warto robić to po około 30min - bo układy elektroniczne w samochodzie przechodzą w stan uśpienia po pewnym czasie.
Poza tym prąd 150mA, przy akumulatorze 74Ah, rozładował by Ci akumulator po 20dniach (o ile jest w pełni naładowany). Fakt - prąd taki jest troszkę za duży (u mnie jest podobny - przez dodatkowe moduły) ale moim zdaniem problem jest w AKU.
Nie patrz na to że aku ma tylko rok - u mojego kumple Bosch padł po 6 miesiącach
Poza tym prąd 150mA, przy akumulatorze 74Ah, rozładował by Ci akumulator po 20dniach (o ile jest w pełni naładowany). Fakt - prąd taki jest troszkę za duży (u mnie jest podobny - przez dodatkowe moduły) ale moim zdaniem problem jest w AKU.
Nie patrz na to że aku ma tylko rok - u mojego kumple Bosch padł po 6 miesiącach
Witam. Może powiem co i jak. Byłem u elektryka sprawdził aku - aku sprawny 100%. Lecz tak jak mówiłem pobór prądu wyniósł 0.15A czyli 3x więcej niż powinnien. Zakupiłem własny miernik, wiedziałem od czego zacząć, gdy zabrałem się za to po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu wszystko wróciło do normy, auto normalnie pali pobór prądu po zamknięciu auta i wyłaczeniu zbędnych odbiorników wyniósł 0.05-0.04A ! Czyli tak jak powino być. Na moje szczęście/ nieszczęście problem sam znikł, lecz niepokoi mnie kwestia co było przyczyną takiego poboru prądu ale narazie już do tego nie dojdę ponieważ jest wszystko wporządku. Pozdrawiam
- CykCyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 15 gru 2014, 17:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój
W moim drugim aucie miałem taką sytuację, że do radia miałem dwie instalacje, fabryczną i jakąś home made wymysł któregoś z poprzednich właścicieli. Fabryczna była obcięta przy radiu, splątana ze sobą i źle zaizolowana, jak kabel dotykał ramki radia to szedł prąd i wyładowywało mi aku. W Audicy też mam kilka kabli donikąd, ale są poizolowane, chociaż wypadałoby się ich pozbyć.
Dążę do tego, że może i u Ciebie są jakieś kable od radia, anten, wzmacniaczy czy jakichś innych rzeczy, które mieli poprzedni właściciele. Jeżeli są źle zaizolowane i zdarza im się dotknąć o coś metalowego to wtedy prąd sobie może polecieć.
Dążę do tego, że może i u Ciebie są jakieś kable od radia, anten, wzmacniaczy czy jakichś innych rzeczy, które mieli poprzedni właściciele. Jeżeli są źle zaizolowane i zdarza im się dotknąć o coś metalowego to wtedy prąd sobie może polecieć.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga