metyoo pisze:Widzę, że to tajemnica. Takim rozumowaniem to forum by nie istniało. Dzielimy się zdobytą wiedzą, a nie odpowiadamy wiem, ale nie powiem...
Nie jest to żadna tajemnica tylko nad zwyczajniej w świecie nie jestem chwalipiętą
Nikt się moim tematem nie zdążył zainteresować więc uznałem, iż nikt nie wie bądź nie spotkał się z takim problemem
Zatem gdyby ktoś już kiedyś zaznał takowej bolączki jak ja to niech uczyni co następuje:
Jeśli już można się było zorientować mój problem to zamknięte tylne drzwi, zarówno lewe jak i prawe
Przód można otworzyć kluczykiem (o ile wkładka nie jest uszkodzona) prawą stronę natomiast już z środka.
Co do tyłu to mnie dotknęła mała tragedia tj. moduł komfortu odmówił posłuszeństwa po ówczesnym zalaniu.
Jak wyjąć moduł wszyscy zainteresowani zapewne wiedzą więc ten temat pomijam
Po wyjęciu ukazuje się nam 5 kostek z czego do otwarcia będą nam potrzebne
Tworzymy kombinację
Brązowo-fioletowy
Szaro-niebieski
fioletowo-brązowy
to kość nr 2
Fioletowo-czarny w kości nr 3 - są dwa obok siebie jeden do lewych drugi do prawych drzwi, o ile mi wiadomo służą one do odryglowania zamków ponieważ każdy zamek posiada dwa silniczki
Dokładnie jak otworzyłem nie powiem ale nie pewno najpierw odryglowałem zamki, a później jopki poszły w górę, oczywiście po kolei, nie dwa na raz.
Kombinacja wyglądała tak, że jak na brązowo-fioletowy dałem plus to na szaro-brązowy dałem minus (jak nie działa to na odwrót) brązowo-fioletowy plus to na fioletowo-brązowy minus (jak nie działa to na odwrót)
Do odryglowani posłużyły mi brązowo-fioletowy z kości nr 2 oraz fioletowo-czarny z kości nr 3 podkreślam, że są dwa obok siebie jeden do lewych drugi do prawych drzwi
Wszystkie kombinację radzę robić za pośrednictwem bezpiecznika (10A)
Nie życzę nikomu takich ani żadnych usterek
