Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

sens lpg do A4 B7 1.8 T

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 505
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

sens lpg do A4 B7 1.8 T

Post autor: 130TDI » 16 mar 2015, 00:17

Witam koledzy
Stałem się posiadaczem A4 1.8 T 163 KM. Zastanawiam się czy jest sens założenia instalacji do mojego silnika przy przebiegach maks 8 tyś rocznie. Ile dobra instalka do tego silnika kosztuje?
Znaczny jest spadek mocy przy lpg?
Jakie dodatkowe koszty eksploatacji są przy instalacji lpg?

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 16 mar 2015, 12:20

przy takim przebiegu się LPG nie opłaca

Awatar użytkownika
Karlos83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 17 sie 2013, 20:55
Lokalizacja: Swidnica

Post autor: Karlos83 » 16 mar 2015, 12:41

Myślę, że to też zależy od tego jak te 8 tys km jest robione - jeśli to są codziennie przejazdy po kilka km to na pewno nie ma bo duża część z tego przebiegu będzie i tak robiona na benzynie. Natomiast jeśli to są wyjazdy np. weekendowe na większe odległości to może być różnie - wszystko zależy od tego ile to auto chcesz mieć.
Instalka to pewnie z 2200-2700 zł zależnie od komponentów.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 16 mar 2015, 16:33

Karlos83 pisze:wszystko zależy od tego ile to auto chcesz mieć.
W sensie jak długo?
Jeśli chcesz pojeździć nim kilka lat to może będzie się opłacało, jeśli ok 2 lata to sensu nie widzę żadnego.
Reszta j/w.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 505
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 16 mar 2015, 23:33

Właśnie robie długie odcinki ok 75 km 2 razy w tygodniu. Myślę o przynajmniej 3-4 lata pojeżdżę. Silnik 1.8 T dobrze toleruje gaz?

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 16 mar 2015, 23:44

130TDI, Bez problemu toleruje gaz. Byle był dobrze zestrojony i odpowiednio dobrane graty do mocy.

75km 2 razy w tygodniu to nie jest długi odcinek ;))

Po 1.5 roku instalacja ci się zwróci. Im szybciej założysz, tym szybciej będziesz oszczędzał

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 17 mar 2015, 08:17

mrporpoise pisze:130TDI, Bez problemu toleruje gaz
fajnie to zabrzmiało <rotfl>

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 505
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 17 mar 2015, 11:34

TDI woli ropę :D
A co do późniejszej sprzedaży auta to prawdą jest że samochody z lpg mają gorsze branie niż z bez instalacji?
Obecne ceny gazu są zachęcające, ok 3 zł różnicy na litrze to już sporo, pod warunkiem że ceny gazu nie wzrosną np. o 1 zł za litr.

pavel44
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 308
Rejestracja: 25 paź 2014, 15:56
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 17 mar 2015, 12:11

Zakładaj :) Mi osobiście wydaje sie ze łatwiej Ci będzie sprzedać potem o ile nie bedziesz oszczędzał na instalacji. Zaloguj sie na lpg forum i tam wszystkiego sie dowiesz

Przem@S

Post autor: Przem@S » 17 mar 2015, 12:23

mrporpoise pisze:Im szybciej założysz, tym szybciej będziesz oszczędzał
I zaczniesz więcej jeździć ;)
Zakładaj :)

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 17 mar 2015, 13:02

Latem elegancko, bo jeśli opuścisz temperaturę przełączania na LPG, będzie pracował niemal od razu na podtlenku, zimą gorzej, bo chwilę musi potyrać, żeby zaskoczył.
Na ten okres myślę, że warto, tym bardziej, że gaz teraz tani, a instalacja nie jest szalenie droga, no i częściej sobie pozwolisz na chwilę zapomnienia <lol>

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 17 mar 2015, 14:37

Z gazem ciężej sprzedać, jak jest gaz wiekowy i kiepsko założony/. Jeśli masz instalacje na dobrych gratach zakładaną w dobrym serwisie + prowadzisz książkę serwisową gazu, to raczej na plus przemawia, iż na minus.

Pozdrawiam

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 505
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 17 mar 2015, 18:36

Dzięki za pomoc:) teraz muszę znaleźć jakiegoś dobrego fachmena od gazu żeby mi go dobrze założył i wystroił. Spadek mocy jest odczuwalny przy jeździe na lpg?

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 17 mar 2015, 21:55

130TDI, Przy dobrze założonym i wystrojonym gazie, nie odczujesz żadnej różnicy. Idź na lpgforum i poszukaj polecanego warsztatu z twojej okolicy.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 505
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 130TDI » 27 mar 2015, 12:09

Byłem dzisiaj u gazownika i zaproponował taki zestaw:
1. STAG 4 Qbox Basic z wtryskiwaczami Hana zielonymi lub Barracuda zwykła i reduktorem AC R01 czarnym zasilonym tzw. cienkim faro (odpowiednikiem rurki miedzianej fi6mm) w cenie 2600zł.

lub

2.Qbox z wtryskiwaczami Barracuda (wersja wydajniejsza) z reduktorem AC R01 czerwonym zasilonym grubym faro (odpowiednik miedzi fi8mm) w cenie 2800zł.

Co koledzy myślicie o tej ofercie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga