Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Pomoc w doborze sprzętu car audio

Car Audio
ODPOWIEDZ
krychap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: głogów
Kontakt:

Pomoc w doborze sprzętu car audio

Post autor: krychap » 21 lut 2015, 18:06

Witam

Na początku podkreślam że nie znam się na Car Audio. więc moje pytania mogą być "idiotyczne" za które z góry sorry :)

Mam takie pytanko chciał bym sobie zmienić głośniki jak i seryjne radyjko na jakieś inne.

Wybrałem sobie takie o:

Radio SONY MEX-N4000BT : http://allegro.pl/sony-mex-n4000bt-radi ... 73755.html

Głośniki Boschmann BM Audio Labs: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5056757850

I mam takie pytanko czy są może jeszcze jakiś głośniki z samym basem ??

Bo nie chcę ani skrzyni ani tuby w bagażniku .

I jeszcze jedno będę potrzebował wzmacniacz ? czy radio je pociągnie ??

Awatar użytkownika
yaszczur
Moderator
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
Imię: Paweł
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: yaszczur » 21 lut 2015, 18:36

krychap pisze:Na początku podkreślam że nie znam się na Car Audio. więc moje pytania mogą być "idiotyczne" za które z góry sorry :)
Na wstępie proponuję więc zapoznanie się z materiałem z poniższego linku:
www.gdynia.mm.pl/~nazar/PolskiCarAudioFAQ01beta.pdf
krychap pisze:Radio SONY MEX-N4000BT : http://allegro.pl/sony-me...5075373755.html
Osobiście nie kupiłbym tego radia. Modele Sony z niższych serii nie oferują niczego specjalnego, grają "płytko". W przedziale około 300zł, szukaj czegoś spod szyldu Alpine, Kenwood. Często nawet w najniższych modelach montują lepszej jakości podzespoły.
krychap pisze:Głośniki Boschmann BM Audio Labs: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5056757850