Witajcie,
Jeżdżę moim autem już od roku, ale dopiero teraz bliżej przyjrzałem się tej kwestii. Od dawna miałem wrażenie, że drogowe światła są u mnie wyraźnie słabsze niż gdy przytrzymam dźwignię świateł tak ja do "mrugnięcia".
Teraz wiem już dlaczego tak jest:
- gdy włączę drogowe (dźwignia do przodu) wtedy xsenony wyraźnie zmieniają strumień światła, ale znajdujące się obok światła z normalną żarówką się nie włączają
- gdy przytrzymam dźwignię do siebie wtedy oprócz xsenonów włączają się znajdujące się obok światła z normalną żarówką i wtedy droga jest oświetlona super
Nie żeby długie z samych xenonów były słabe, ale jak przyciągną dźwignię do siebie to jest dopiero super. Dlaczego podczas włączania długich także nie zapala się drugi reflektor ze zwykłą żarówką? Czy można to jakoś zaprogramować?
Światłą drogowe w Bixenonach czy tak powinno być?
Światłą drogowe w Bixenonach czy tak powinno być?
Pozdrawiam
ArekS
ArekS
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
Czyli wszystko jest ok. Ta lampa jest wykorzystana w rsie jako przeciwmgielny a w normalnych a6 w kombinacji z dynamicznymi swiatlami skretnymi jako statyczne swiatlo skretne. jesli jest tylko xenon bez tych funkcji to zapala sie ta zarowka faktycznie tylko jak mrugasz dlugimi. Jest jednak mozliwosc podlaczenia tego tak zeby swiecilo ciagle. Na pewno musisz pociagnac kabel ze sterownika do lampy do pin 8 ale musze poszukac jak to dokladnie bylo bo nie pamietam
Tez mam poliftowe i tak faktycznie jeststona1 pisze:Uuuu... to trochę mnie podłamałeś bo to jest kompletnie bez sensu. Zrobili światła tylko do "mrugania"
jak włączy się drogowe to szału nie ma - widać dalej ale jakby górę lepiej oświetlało.