Witam.
Kilka postów wcześniej walczyłem z wstecznym w swojej skrzyni. Po rozebraniu i wymianie pękniętego kosza D/G wsteczny trybi. Ale mam teraz inny problem: Otóż cieknie mi olej ze skrzyni między skrzynią a silnikiem. Wyciągałem już trzy razy i wykorzystałem wszystkie możliwe mi możliwości, czyli wymieniłem uszczelniacz na konwerterze dwa razy, wymieniłem oring na statorze pompy, uszczelniłem śrubki mocujące stator. Panewka konwertera w bardzo dobrym stanie. Na szyjce konwertera zero jakichkolwiek zarysowań. Już skończyły mi się pomysły co może być przyczyną, że ciągle się leje. Może ktoś ma jakiś pomysł?? Wszelkie sugestie mile widziane.
[ Dodano: 2015-02-16, 22:20 ]
Temat umarł, więc postanowiłem go odnowić. Mam jeszcze inny problem. Jak olej mi się w skrzyni rozgrzeje i użyję wstecznego to następnie jak jadę do przodu skrzynia pracuje mi tylko do drugiego biegu. Trójka próbuje wejś ale jest szarpnięcie i skrzynia przechodzi w stan serwisowy. Błędy jakie wyskakują to:
2 Faults Found:
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.
P0741 - 35-00 - -
17114 - Incorrect Gear Ratio
P0730 - 35-00 - -
Poziom oleju sprawdzany i jego stan jest taki jak powinien być. Jak auto jest zimne działa bez żadnych problemów, wszystkie biegi wchodzą. Jest możliwe, że to przez wyciek oleju gdzieś spod konwertera?? Podejrzewam uszczelniacz. Podstawiłem naczynko i po przejechaniu 30 km wyciekło jakieś pół łyżeczki.
[ Dodano: 2015-02-21, 23:47 ]
Może mi ktoś napisać jakie są typowe objawy uszkodzonego konwertera??
[ALL C5 2.7T] Cieknie olej między skrzynią a silnikiem.
Konwerter to sprzęgło więc będzie Ci wariował między biegami i albo zrzucał albo przebijał do góry. Aczkolwiek u mnie takich objawów nie było ale za to na postoju po zapięciu biegu D lub R coś zaczęło mi szorować w okolicach łączenia silnika i skrzyni. Okazało się że mimo iż biegi zmieniał dobrze to środek miał rozje....y i w serwisie dziwili się że jeszcze pracował.
Pzdr
Pzdr
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
U mnie biegi zmienia płynnie. Tylko jak mi się skrzynia rozgrzeje i użyję wstecznego to później bieg nr. 3 już nie wchodzi, jest szarpnięcie i przeskoczy czasami na bieg 4, ale już bez przeniesienia napędu, lub przechodzi w tryb awaryjny. Chyba zacznę od rozebrania sterownika, może coś tam znajdę.
[ Dodano: 2015-03-04, 23:51 ]
Witam.
Po walkach ze swoją skrzynią udało mi się rozwiązać problem. Teraz trójka nie szarpie i o dziwo olej też nie cieknie. Problemem był sterownik hydrauliczny, dogłębne czyszczenie sterownika rozwiązało problem.
[ Dodano: 2015-03-04, 23:51 ]
Witam.
Po walkach ze swoją skrzynią udało mi się rozwiązać problem. Teraz trójka nie szarpie i o dziwo olej też nie cieknie. Problemem był sterownik hydrauliczny, dogłębne czyszczenie sterownika rozwiązało problem.
Olej uciekał gdzieś spod konwertera, prawdopodobnie przez uszczelniacz. Przypuszczam, że było zbyt duże ciśnienie oleju w skrzyni i sączyło się przez uszczelniacz. Nie wiem który zaworek w sterowniku jest odpowiedzialny za regulację ciśnienia, czyściłem wszystkie. Co do fotek to tu jest prawie to samo: http://www.audizine.com/forum/showthrea ... dy-Rebuild.
No to gratki za wykonaną robotę
Ja obstawiałem uje...y kosz (ale kosz wymieniałeś wcześniej) albo pękniętą płytę sterownika, ale skoro pomogło czyszczenie elektrozaworów to tylko się cieszyć i śmigać 
Pzdr


Pzdr
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem