Aktualnie mam DEPO angel eyes chrom - z takimi kupiłem auto. Fajne ringi w LEDach ale drżą jak silnik chodzi na wolnych - jestem purystą i mnie to osobiście wkurza
Upolowałem właśnie komplet bi-xenonów marki HELLA ori AUDI za łącznie 800PLN - cenka chyba OK
Numerki ORI OEM - 4B0941030R i 4B0941029R - prawy i lewy.
Żarniki będą nowe OSRAM, przetwornice mam ORI z roku 2010 - więc w miarę.
Mam układ poziomowania dynamicznego, spryski i wszystko co trzeba już w aucie - z fabryki wyjechało z xenonami.
Pytanie :
Czy podłączenie bi-xenonów w miejsce xenonów wymaga jakiś zmian w elektryce ?
Czy silniczek od przesłony który wpięty jest pod żarówkę długich nie ma wpływu na jej działanie ? Nie powoduje błędu na kompie ?
Czy trzeba jakieś dodatkowe adaptacje (poza standardowym wypoziomowaniem z użyciem VAGa)
p.s. Edytowałem post zgodnie z Regulaminem (szalony)
Bi-Xenon w miejsce Xenonów - zadziała bez modyfikacji ?
Bi-Xenon w miejsce Xenonów - zadziała bez modyfikacji ?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2015, 18:00 przez drookash, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 FWD 2.0 90PS - ex
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy
Audi A6 FWD 1.9 131PS - ex
Audi S6 C5 Q 4.2 340PS - jest i cieszy
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
A mnie się wydaje że po lifcie wszystkie xenony wychodziły jako bi-xenon. Etka i Elsa wskazuje tylko na rozgraniczenie ruch lewo|prawostronny oraz na xenon i zwykła żarówka.
Jeżeli masz wszystko ori - tzn nic nie zmieniane w instlacji pojazdu to ori bi-xenon podłączysz na zasadzie P&P ...
Żadnych błędów lampa Ci nie zwróci, bo fizycznienie jest podłaczona pod system diagnostyczny. Błąd zwracany jest tylko przez system poziomowania reflektorów i ewentualnie system sprawdzania oświetlenia (jak coś się przepali).
Silniczek przesłony jest tak na prawdę elektromagnesem, którego sterowanie odbywa się automatycznie w samym reflektorze bi-xenonowym)
A adaptacja układu poziomowania to czeka Cię na 100%
Jeżeli masz wszystko ori - tzn nic nie zmieniane w instlacji pojazdu to ori bi-xenon podłączysz na zasadzie P&P ...
Żadnych błędów lampa Ci nie zwróci, bo fizycznienie jest podłaczona pod system diagnostyczny. Błąd zwracany jest tylko przez system poziomowania reflektorów i ewentualnie system sprawdzania oświetlenia (jak coś się przepali).
Silniczek przesłony jest tak na prawdę elektromagnesem, którego sterowanie odbywa się automatycznie w samym reflektorze bi-xenonowym)
A adaptacja układu poziomowania to czeka Cię na 100%
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga