Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Błedy w module Address 61: Battery Regul.

Elektryka
ODPOWIEDZ
kawu55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 lis 2014, 16:39
Lokalizacja: Białystok

Błedy w module Address 61: Battery Regul.

Post autor: kawu55 » 20 sty 2015, 21:30

witam.
czy ktoś jest w stanie powiedzieć co znaczą takie błędy znalezione vcds'em:

Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl


5 Faults Found:
02272 - Quiescent Current Stage 1
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Date: 2014.11.26
Time: 13:11:03

02273 - Quiescent Current Stage 2
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Date: 2014.11.26
Time: 13:59:56

02276 - Quiescent Current Stage 5
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Date: 2014.11.26
Time: 14:00:06

02274 - Quiescent Current Stage 3
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Date: 2014.11.26
Time: 14:01:14

02277 - Quiescent Current Stage 6
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Time Indication: 0
Date: 2015.01.09
Time: 12:07:06

z góry dzięki za pomoc!

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 15 mar 2015, 18:47

I dlaczego po złapaniu przez sterownik w/w błędów akumulator nie jest ładowany?

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 15 mar 2015, 20:02

To są stopnie odłączania, przy niskim napięciu w celu zaoszczędzenia energii wyłączne są moduły. To jest wynik braku ładowania a nie powód.

Przy naładowanym akumulatorze stan akumulatora wynosi 100 %.
poziom wyłączania 1,
wskaźnik na panelu MMI „Stan akumulatora“ spada na 90 %, aby następnie spaść w odstępach czasu do 60 %.
Jeżeli przy 90 % wprowadzony zostanie stopień odłączania 1, 2 lub 5, na wyświetlaczu środkowym w zestawie wskaźników tablicy przyrządów -J285- pokaże się na chwilowo „ Aktywny tryb oszczędzania energii.“ W dalszym ciągu symbol akumulatora w zestawie wskaźników tablicy przyrządów pokazuje przez cały
czas odłączenia odbiorników w trybie oszczędzania energii.
poziom wyłączania 3,
wskaźnik „Stan akumulatora“ spada na 50 %, aby następnie spaść w odstępach czasu do 20 %.
stopień wyłączenia 6
Stan akumulatora spada do 10 %, .
Przy tym poziomie pojawia się po włączeniu zapłonu na środkowym wyświetlaczu zestawu wskaźników tablicy przyrządów wskazanie
„AKUMULATOR SŁABY“.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga