[ A6 c5 ] stuka i stuka nie wiem co
[ A6 c5 ] stuka i stuka nie wiem co
Witam Wszystkich kolegów i miłośników Audi!!Otóż mój problem polega na tym że coś mi w aucie stuka na małych i krótkich nierównościach, problem w tym, że zmieniłem 4 wachacze oryginal i łącznik z obu stron.Wyieniłem również amortyzatory Bilstein i ciągle coś stuka!!Juz mi nerwy siadają gdy jade i słysze takie postukiwanie...Zauważyłem jedną rzecz, stojąc wczoraj w garażu i ruszając samochodem tzn. dociskając go słyszałem taki mały i cichy stukot....Może ktoś pomoże i podpowie co tam moze się dziać..
Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, 17:49 przez MatiA62.4, łącznie zmieniany 2 razy.
MatiA62.4, a sprzawdz koncowki drazka kierowniczego bo sa dwie, zewnetrzny i wewnetrzny. najwygodniej to sprawdzic w dwie osoby
jedna rusza delikatnie kierownica a ty np polozych reke najpierw na zew a potem na tej gumie, mialem cos podobnego a wydalem duzo pieniedzy zanim doszli co to stuka... wiec radze sprawdz to...
a druga rzecz ktora moze stukac ale to malo prawdopodobne, to odkrecona przekladnia od kierownicy podluznica czy jakos tak (rack&pinion). jak dobrze pamietam to sie trzyma na trzech srubach typu torx za tym plastikiem gdzie jest akumulator... kolega tez wydal pare ladnych stowek zanim doszli ze poprzedni mechanik poluzowal jedna srube i stukalo na dolkach... pozdro

a druga rzecz ktora moze stukac ale to malo prawdopodobne, to odkrecona przekladnia od kierownicy podluznica czy jakos tak (rack&pinion). jak dobrze pamietam to sie trzyma na trzech srubach typu torx za tym plastikiem gdzie jest akumulator... kolega tez wydal pare ladnych stowek zanim doszli ze poprzedni mechanik poluzowal jedna srube i stukalo na dolkach... pozdro
Najlepiej wjechać na szarpaki i sprawdzić ale nie zawsze może to coś pokazać wtedy łyżkę do kół w łapki i sprawdzamy wszyskie swożnie i tulejki na wachaczach. Końcówki najprościej sprawdzić ruszając kierownicą na postoju na granicy luzu kierowniczego i zobaczyć czy nic nie stuka.
Przyczyn może być wiele np luz na łożysku kolumny mcperson.
Przyczyn może być wiele np luz na łożysku kolumny mcperson.