Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALLROAD 2.7T TIPTRONIC] nierówna praca w czasie postoju

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
jame

[ALLROAD 2.7T TIPTRONIC] nierówna praca w czasie postoju

Post autor: jame » 24 sty 2009, 18:19

Czołem,

mam ostatnio dziwny objaw;

mój ALLROAD w czasie postoju "podskakuje". Objaw wskazuje na nierówną pracę silnika. Wystarczy jednak dodać gazu i wszystko wraca do normy. Podobnie było jak wysiadła mi jedna cewka i nie pracował jeden cylinder. Z cewką wszystko jest OK. Sprawdzałem VAG.
Nie wiem czy to ma związk, ale zauwarzyłem ostatnio że skrzynia biegów przy zmianie biegów odrobinę szarpie.

ma ktoś doświadczenia w takim zakresie ?

POzdrawiam

Jame

gryfpc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 07 wrz 2008, 22:39
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: gryfpc » 24 sty 2009, 18:24

może silniczek krokowy?

jame

Post autor: jame » 24 sty 2009, 18:31

ale tylko na wolnych obrotach ?

daje sygnały na VAGa ?

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 25 sty 2009, 00:28

Silniczka to ty krokowego nie masz w 2.7T. Przepustnica za to odpowiada czyszczenie i adaptacja to pierwsza rzecz. Jesli masz skrzynie na P i auto dalej wibruje to raczej silnik. Dla mnie to wyglada na jakas mala nieszczelnosc. Niestety takich rzeczy VAG nie wylapuje tu potrzeba dobrego mechanika co umie myslec.

liberro

Post autor: liberro » 26 sty 2009, 16:46

Witka, nie masz czasem Amerykańca?

Maiki X
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 06 paź 2008, 22:45
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Maiki X » 26 sty 2009, 19:36

kolego sprawa może być prozaiczna ale trzeba temu poświecić trochę czasu (na posprawdzanie) pierw świece osobiście miałem podobny problem, z tym ze w 2.4 i powodem była właśnie świeca. Kolejnie cewki pomimo faktu,ze na vag-u wyświetla "ok" proponuje przemierzyć wszystkie pod względem oporności.No i jak już powyżej kolega wspomniał może to być zabrudzona przepustnica albo adaptacje.

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 26 sty 2009, 21:27

posluchaj czy z ruły wydechowej idzie wyraźnie jednakowy dzwięk czy sie zmienia. chodzi o rownosc pracy silnika. jesli ne rowno to w 2.7t moze byc:
1ÂŚwieca
2 Cewka
3 nieszczelność w dolocie - turbo -ic -kolektor ssacy
4 - zmierzyć cisnienie w cyl.


o vagu nie wspominam bo od tego sie zaczyna:)
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 26 sty 2009, 21:32

Czy wtym silniku 2.7t jest odma jak w 2.4 czy w 2.8? Ja mam 2.4 i miałem podobne objawy. Odmy były popękane całkowicie, po ich wymianie wszystko się uspokoiło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja