[A6 C4 2.5 TDI AAT] Brak mocy oraz kopcenie.
[A6 C4 2.5 TDI AAT] Brak mocy oraz kopcenie.
Witam. Auto do tej pory potrafiło zakopcić, ale tylko na wysokich obrotach, rzędu 3,5 - 4 tys przy wyprzedzaniu. Natomiast od paru dni czuję spadek mocy - przy przyśpieszaniu na 2,3 biegu jest moment kiedy silnik tak jakby się przydławił i za chwilę zaczyna ciągnąć. Do tego kopci już na niższych biegach jak się mu troszkę przyciśnie. Co może być przyczyną?
[C4 2.5TDI AAT] Brak mocy oraz kopcenie
Siemka Koleżko.
Odziedziczyłem A6 od ojca i czasami pojawiają się takie objawy. Na razie zaczełem od sprawdzenia na komputerze. Wydałem stówkę ma diagnozę: pod względem elektroniki wszystko ok, musze szukać przyczyn w mechanice (4 możliwości). Na razie jeżdzę, ale staje się to uciążliwe (u mnie wsytępuje czasami), raz jeździ jak przystało na te szalone 115 koników a czasami coś go przytrzymuje i strasznie kopci przy przyspieszaniu.
Powodzonka.
Odziedziczyłem A6 od ojca i czasami pojawiają się takie objawy. Na razie zaczełem od sprawdzenia na komputerze. Wydałem stówkę ma diagnozę: pod względem elektroniki wszystko ok, musze szukać przyczyn w mechanice (4 możliwości). Na razie jeżdzę, ale staje się to uciążliwe (u mnie wsytępuje czasami), raz jeździ jak przystało na te szalone 115 koników a czasami coś go przytrzymuje i strasznie kopci przy przyspieszaniu.
Powodzonka.
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Mi tak sie działo po dłuższym rermoncie i postoju, nastawnik świrował, przeszło mu i jeżdze ale pewnie kiedyś sie wysra (o dziwo znalazłem gościa co to regeneruje i daje rok gwarancji ).
Może być np czujnik ciśnienia doładowania, turbina( a właściwie jej sterowanie) ale lepiej podłącz kompa i zobacz czy czegosnei wykaże.
Mi nastawnik błędów nie pokazywał ale przy równej jeździe falowały obroty, raz nie chciał odpalić i po stuknięciu w obudowe nastawnika zapalił po czym kopcił, po kolejnym strzale wszystko wróciło do normy.. :roll:
Może być np czujnik ciśnienia doładowania, turbina( a właściwie jej sterowanie) ale lepiej podłącz kompa i zobacz czy czegosnei wykaże.
Mi nastawnik błędów nie pokazywał ale przy równej jeździe falowały obroty, raz nie chciał odpalić i po stuknięciu w obudowe nastawnika zapalił po czym kopcił, po kolejnym strzale wszystko wróciło do normy.. :roll:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga