Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AWX 1.9 131 KM] nie dogrzewa sie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
jaro7010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2011, 22:28
Lokalizacja: Jarosław

[ AWX 1.9 131 KM] nie dogrzewa sie

Post autor: jaro7010 » 27 gru 2014, 01:38

Witam
mam taki problem nie mogę dogrzać silnika
zapaliłem autko, temperatura -4 (karton na chłodnicy) przejechałem jakieś 15km na climatroniku ustawione 22 stopnie i nie mogłem złapać 90, złapałem zaledwie 80 po chwili wyłączyłem climatronik wtedy dopiero złapał 90, włączyłem climatronik i z powrotem spadł do 80 jechałem jakieś 60 km/h

dodam ze przed zima zmieniałem termostat na nowy oryginalny wraz z czujnikiem temperatury silnika

w czym może być problem..?
czyżby termostat sie przyciął?
Ostatnio zmieniony 27 gru 2014, 10:20 przez jaro7010, łącznie zmieniany 1 raz.
Jarek

Mahrid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 10 lut 2012, 17:30
Lokalizacja: Frankfurt

Post autor: Mahrid » 27 gru 2014, 08:06

jaro7010, Z termostatem jest taka opcja jezeli byl to jakis zamiennik ze nie dziala prawidlowo, temat czesto poruszany i znany uzytkownikom 1.9 tdi.
Z czujnikiem temperatury to sam mialem kiedys problem, nowy zakupiony w ASO zaraz po zalozeniu tez nie dzialal prawidlowo i silnik sie nie dogrzewal.
Wskazania z czujnika temperaury mozna sprawdzic na urzadzeniu diagnostycznym.

jaro7010
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 gru 2011, 22:28
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: jaro7010 » 27 gru 2014, 09:35

Termostat kupowałem specjalnie oryginalny wraz z czujnikiem bo nie chciałem mieć takich historii jak ta...


a Vagiem gdzie sie to sprawdzało ? i jak sie to sprawdza?
temperatura ma byc miedzy 88-92 ?
climatronikiem tez sie dało z tego co wiem.
Jarek

chelsea78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: chelsea78 » 27 gru 2014, 22:15

ja miałem coś w ten deseń, jak jeździłem spokojnie (W LECIE!!!) to samochód nie mógł złapać 90 stopni, dopiero jak go się przegoniło to wszedł na 90 stopni ale potem jak odpuściłem to temperatura spadała znowu, wymieniałem termostaty itp. Wycieków nigdzie nie stwierdziłem. Skończyło się planowaniem głowicy.

Awatar użytkownika
pycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 01 gru 2012, 11:42
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pycho » 28 gru 2014, 10:27

Czujnik temperatury płynu G2/G62 jest podwójny-z jednej strony daje sygnał na ecu a z drugiej na zestaw wskaźników. Nowy z ASO też może być uwalony, a żeby go sprawdzić trzeba porównać jaką temperaturę przekazuje na obie rzeczy i ile ona się różni(dopuszczalne jest chyba +/-3 stopnie różnicy).

01 Silnik
Bloki pomiarowe
Grupa 007
Coolant temp

a następnie

17 Zestaw wskaźników
Bloki pomiarowe
Grupa 003
Coolant temt

Porównaj wyniki

Poza tym sprawdź wtyczkę przy czujniku bo też mogła złapać zieleniny.

Pzdr
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga