Jakis czas temu miałem spotkanie z sarną na drodze, uszkodzony zderzak prawy błotnik prawy leflektor, pas przedni, maska.
Zwierze upadło na maskę, pod maską połamana palstikowa pokrywa silnika, ktora uszkodziła przewód przelewowy paliwa z prawej strony, do tego pęknięta czarna plastikowa rura dolotu powietrze ta która jest na górze silnika,i jedna z osłon paska wielorowkowego ta która znajduje się zaraz za wzmocnieniem chłodnicami, pasek koła nie ruszone. Czyli same plastiki, reszta OK.
Podczas kolizji zgasł silnik. Spokojnie wyhamowałem. Auto na lawete i od tamtej pory nie był odpalany.
Dzis wszystko zostało złożone, wszystkie uszkodzone części zostały wymienione.
Przed próbą odpalenia auto zostało przeskanowane, błędy usunięte.
Akumlator naładowany, przekręcam kluczyk a tu stuknięcie i nic....

Silniki nie odpala i nie kręci.

Od okolo 5 tys km sporadycznie pojawiały sie błedy kolektorów, engine check czasami wyskakiwał ale gasł. Auto nie traciło mocy żadnych widocznych skutków ubocznych.
Zamieszczam liste błędów z silnika przed próba odpalenia.
Czy widoczne błedy mogą powodowac to że silnik wogóle nie rusza ?
Jesli ktoś ma jakikolwiek pomysł to prosze piszcie, trochę jestem załamany

VCID: 2149030FF83C3116BBD-8074
8 Faults Found:
012696 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1)
P3198 - 002 - Implausible Signal - Intermittent
004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent
012697 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank2)
P3199 - 002 - Implausible Signal - Intermittent
Duty Cycle: 20.5 %
000260 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0104 - 001 - Intermittent
012597 - Intake Manifold Runner Control
P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent
005445 - Throttle Valve Controller
P1545 - 002 - Malfunction - Intermittent
008200 - Intake Manifold Flap; Bank 1
P2008 - 001 - Electrical Malfunction - Intermittent
008209 - Intake Manifold Flap; Bank 2
P2011 - 001 - Electrical Malfunction - Intermittent