Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Dziwna praca kąta wtrysku i kilka innych zagadek

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Dziwna praca kąta wtrysku i kilka innych zagadek

Post autor: lukwoj21 » 19 gru 2014, 09:09

Witam pacjent to passta 1.9 tdi Afn cilnik cieżko odpala podcza krecena łapie ale nie odpala dopiero po dłuzym kreceniu zapala(jak by pompa była zapowietrzona).Wymaieniłem filt paliwa wezyki, zawór zwrotny. nic nie pomogło podpiełem vaga kat wtrysku 62 próbowałem ustawic koniec regulacji na pompie.sprawdziłem rozrzad i jest ok, swiece i napiecie na swiece ok, cisnienie sprezania ok. wczoraj podpiełem kompa zeby sprawdzic n108 grupa004 nastawy podstawowe i praca silnika sie nie zmienia czyli n108 uwalony(brak błedów w sterowniku) weszłem jeszcze w grupe 000 i patrze kąt 25 mysle co jest grane opózniony kat dlatego ciezko pali postanowiłem zgasic silnik i jescze raz odpalic i kat 55-62 i tak trzyma po dodaniu gazu kat ponownie spada na 25,poderzenie mam na koło rozrzadu na wale. Daje jeszcze link do filmiku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja