A6 C5 2.7 BiT vs S4 B5
A6 C5 2.7 BiT vs S4 B5
Hej,
Załóżmy, że mam A6 C5 2.7 BiT w manualu na sofcie podobnym z S4 B5, powiedzmy zrobionego na 265KM jak w S4. Jak bardzo będzie takie A6 odstawać od S4, albo ile koksu trzeba by dowalić do A6 żeby jechała równo z S4, pomijając to że S4 ma inne hamulce, zawieszenie i mniejszą bude?
Ostatnio zastanawiam się czy warto zmienić Tiptrona na manuala, czy po prostu zamienić A6 na S4.. Czytałem też na innych forach że A6 z tym samym silnikiem ma po prostu łagodniejszy soft i dlatego gorzej idzie.
Pozdrawiam
Dawid
Załóżmy, że mam A6 C5 2.7 BiT w manualu na sofcie podobnym z S4 B5, powiedzmy zrobionego na 265KM jak w S4. Jak bardzo będzie takie A6 odstawać od S4, albo ile koksu trzeba by dowalić do A6 żeby jechała równo z S4, pomijając to że S4 ma inne hamulce, zawieszenie i mniejszą bude?
Ostatnio zastanawiam się czy warto zmienić Tiptrona na manuala, czy po prostu zamienić A6 na S4.. Czytałem też na innych forach że A6 z tym samym silnikiem ma po prostu łagodniejszy soft i dlatego gorzej idzie.
Pozdrawiam
Dawid
Dlatego, jak chcesz szybciej, to S6
200 kg to bardzo dużo dla auta. A6C5 ma bardzo dobry współczynnik oporu powietrza, więc tutaj samą wielkością budy nie ma się co kierować. Niestety waga... to byś musiał wypruć z wyposażenia co się da, wywalić kanapy, wygłuszenia itd. i nadal by raczej lepiej nie poszło.
Co do softu agresywnego - próbujesz porównać S z A ... czyli auto nastawione na 'usportowioną' jazdę z autem nastawionym na 'wygodną' jazdę
A teraz tak - jak chcesz mieć auto które fajnie zapierdziela bez względu na wymiary budy - to zakup sobie Subaru - o tu dopiero jest frajda z jazdy

200 kg to bardzo dużo dla auta. A6C5 ma bardzo dobry współczynnik oporu powietrza, więc tutaj samą wielkością budy nie ma się co kierować. Niestety waga... to byś musiał wypruć z wyposażenia co się da, wywalić kanapy, wygłuszenia itd. i nadal by raczej lepiej nie poszło.
Co do softu agresywnego - próbujesz porównać S z A ... czyli auto nastawione na 'usportowioną' jazdę z autem nastawionym na 'wygodną' jazdę

A teraz tak - jak chcesz mieć auto które fajnie zapierdziela bez względu na wymiary budy - to zakup sobie Subaru - o tu dopiero jest frajda z jazdy

- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
i tu powiem wam S4 wazy 1680 a moja w manuala 1735 czyli 55kg dużo nie sadze a jednak S4 ma 265 ps i 400nm a A6 250 i 310nm co niestety czuć została mi jeszcze jedna strona DP i wymiana IC i soft zobaczymy co wtedy bo tez sie nad tym zastanawiam czy warto inwestowac w a6 czy kupic S4 a poprzednio miałem 2xS4 i troche jestem wku ale za to wygodniej :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 paź 2010, 19:01
- Imię: Rafal
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grudziadz
martin s4 pisze:z tego co wyczytałem to 310 nm tez mnie to dziwiło
[ Dodano: 2015-01-06, 00:17 ]
sam juz niewiem co robic :D
A na czym Ci zależy? Na tym aby Twoje A6 jeździło podobnie jak seria s4? Na 15s do 200km/h? Jaki masz budżet?
