Witam
Czy ktoś miał może doświadczenia z zestawem sprzęgła Valeo ze sztywnym kołem zamachowym tzw 4P kit??
Wiem że w dieslach użytkownicy stosują, ale nie wiem jak sprawa ma się w benzyniakach, tym bardziej że posiadam szczególny przypadek czyli 2.0 ALT
Dzięki za opinie i jakieś sugestie czy warto czy nie, jakie są odczucia z jazdy, czy faktycznie dwumas robi lepszą robotę niż sztywne.
[ALT 2.0 131 KM] Sprzęgło Valeo+ sztywny zamach 4P Kit opini
Kwestia wibracji przenoszonych do środka w zaresie 800-2000 obrotów, dziwnych pyknięć/stuków w okolicach pod pedałem sprzęgła, gdy ruszam.Sprzęgło łapie tylko w ostatnim zakresie, przy ruszaniu wszyyyystko wibruje, a z tego co wiem to wymieniamy sprzęgło razem z dwumasem żeby sobie kosztów nie robić podwójną robotą, chcę ewentualny dwumas zastąpić sztywnym kołem z kitu sprzęgła Valeo bo mam go w dobrej cenie.
Przebieg 261kkm, więc tak by wypadało że i dwumas pewnie do wymiany.
Przebieg 261kkm, więc tak by wypadało że i dwumas pewnie do wymiany.
Samochód mam z polskiego salonu ,wiec nie wiem czy to dobrze czy źle ale w sumie mam nadzieję że przebieg jest oryginalny.
Pod spodem wszystko sztywne żadnych luzów od strony skrzyni, sprawdzone na podnośniku.
Powiedz sam czy zaryzykowałbyś wymianę sprzęgła (bo i tak jest już do wymiany) bez wymiany zamachu ?
Pod spodem wszystko sztywne żadnych luzów od strony skrzyni, sprawdzone na podnośniku.
Powiedz sam czy zaryzykowałbyś wymianę sprzęgła (bo i tak jest już do wymiany) bez wymiany zamachu ?
Witam. Posiadam a6 z tym samym silnikiem, problem polega na tym iż sprzeglo bierze praktycznie przy samym końcu. Auto posiadam od niedawna, kupiłem je z wadą znikające oleju silnik dostał mały remont ( kompletna głowica po remoncie, pierścienie na tlok ach itp) auto po mimo remontu wydaje się słabe, może to być wina kończącego się sprzęgła? Pozdrawiam
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
objawy kończącego się sprzęgła to głównie ślizganie, czyli obroty rosną a auto nie jedzie, nie ma to nic wspólnego z mocą silnika ale może dawać takie wrażenie. spróbuj ruszyć z czwartego biegu na zaciągniętym ręcznym, pod warunkiem, że ręczny jest w porządku to silnik powinien zgasnąć. jeśli jednak obroty wzrosną to sprzęgło do wymiany na 100%bandi90 pisze:Witam. Posiadam a6 z tym samym silnikiem, problem polega na tym iż sprzeglo bierze praktycznie przy samym końcu. Auto posiadam od niedawna, kupiłem je z wadą znikające oleju silnik dostał mały remont ( kompletna głowica po remoncie, pierścienie na tlok ach itp) auto po mimo remontu wydaje się słabe, może to być wina kończącego się sprzęgła? Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga