Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALT 2.0 131 KM] Sprzęgło Valeo+ sztywny zamach 4P Kit opini

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
loocaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 25 paź 2014, 17:41
Lokalizacja: Radom

[ALT 2.0 131 KM] Sprzęgło Valeo+ sztywny zamach 4P Kit opini

Post autor: loocaz » 20 lis 2014, 12:51

Witam
Czy ktoś miał może doświadczenia z zestawem sprzęgła Valeo ze sztywnym kołem zamachowym tzw 4P kit??
Wiem że w dieslach użytkownicy stosują, ale nie wiem jak sprawa ma się w benzyniakach, tym bardziej że posiadam szczególny przypadek czyli 2.0 ALT ;)
Dzięki za opinie i jakieś sugestie czy warto czy nie, jakie są odczucia z jazdy, czy faktycznie dwumas robi lepszą robotę niż sztywne.

Awatar użytkownika
Brutus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 maja 2013, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Brutus » 20 lis 2014, 21:47

loocaz, a czemu chcesz w ogóle zmieniać dwumas? co się z nim dzieje?

loocaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 25 paź 2014, 17:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: loocaz » 21 lis 2014, 15:26

Kwestia wibracji przenoszonych do środka w zaresie 800-2000 obrotów, dziwnych pyknięć/stuków w okolicach pod pedałem sprzęgła, gdy ruszam.Sprzęgło łapie tylko w ostatnim zakresie, przy ruszaniu wszyyyystko wibruje, a z tego co wiem to wymieniamy sprzęgło razem z dwumasem żeby sobie kosztów nie robić podwójną robotą, chcę ewentualny dwumas zastąpić sztywnym kołem z kitu sprzęgła Valeo bo mam go w dobrej cenie.
Przebieg 261kkm, więc tak by wypadało że i dwumas pewnie do wymiany.

Awatar użytkownika
Brutus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 maja 2013, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Brutus » 21 lis 2014, 18:06

nie słyszałem żeby ktoś w benzynie wolnossącej zmieniał dwumas przy takim przebiegu. Jesteś pewien, że to nie winna przegubów wewnętrznych lub czegoś innego?

loocaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 25 paź 2014, 17:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: loocaz » 21 lis 2014, 22:20

Samochód mam z polskiego salonu ,wiec nie wiem czy to dobrze czy źle ;) ale w sumie mam nadzieję że przebieg jest oryginalny.
Pod spodem wszystko sztywne żadnych luzów od strony skrzyni, sprawdzone na podnośniku.
Powiedz sam czy zaryzykowałbyś wymianę sprzęgła (bo i tak jest już do wymiany) bez wymiany zamachu ???

Awatar użytkownika
Brutus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 maja 2013, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Brutus » 25 lis 2014, 21:22

a te szarpqania to są tylko jak ruszasz z 1 biegu? jak kable, cewka, świece nie zalane?

bandi90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 17 lis 2013, 15:08
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bandi90 » 09 lis 2015, 07:29

Witam. Posiadam a6 z tym samym silnikiem, problem polega na tym iż sprzeglo bierze praktycznie przy samym końcu. Auto posiadam od niedawna, kupiłem je z wadą znikające oleju <lol> silnik dostał mały remont ( kompletna głowica po remoncie, pierścienie na tlok ach itp) auto po mimo remontu wydaje się słabe, może to być wina kończącego się sprzęgła? Pozdrawiam

xl678
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 01 kwie 2015, 19:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xl678 » 16 lis 2015, 17:16

Przerabiałem ten zestaw w poprzednim aucie.
Peugeot 406 HDI 110 km.
Mogę go polecić.
Sprzęgło działało poprawnie i nic się nie działo.
Zrobiłem na nim ze 150 tyś km po czym rozbili mi auto.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 17 lis 2015, 14:06

bandi90 pisze:Witam. Posiadam a6 z tym samym silnikiem, problem polega na tym iż sprzeglo bierze praktycznie przy samym końcu. Auto posiadam od niedawna, kupiłem je z wadą znikające oleju <lol> silnik dostał mały remont ( kompletna głowica po remoncie, pierścienie na tlok ach itp) auto po mimo remontu wydaje się słabe, może to być wina kończącego się sprzęgła? Pozdrawiam
objawy kończącego się sprzęgła to głównie ślizganie, czyli obroty rosną a auto nie jedzie, nie ma to nic wspólnego z mocą silnika ale może dawać takie wrażenie. spróbuj ruszyć z czwartego biegu na zaciągniętym ręcznym, pod warunkiem, że ręczny jest w porządku to silnik powinien zgasnąć. jeśli jednak obroty wzrosną to sprzęgło do wymiany na 100%

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga