Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8Q] Poziom plynu zjechal ponizej mimimum...!

Silniki benzynowe
misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[A6 C5 2.8Q] Poziom plynu zjechal ponizej mimimum...!

Post autor: misiak78 » 20 sty 2009, 15:49

Mam juz troche dosc prawde mowiac... Bez przerwy cos sie mieli pod maska mojej suni.
Dzis zagladam i co widze? Poziom plynu zjechal ponizej minimum, przez ostatnie 4 dni! W sumie jakies 1,5 litra.
Najpierw sprawdzilem objawy na uszczelke pod glowica. Cisnienie w wezach OK, nie wywala plynu nawet po 1 godzinie na postoju (plyn bez pecherzy powietrza) Brak mazi na korku, nie dymi ogolnie znow czarna magia!
Pod autem sucho, wiec gdzie ten plyn? Wypycha gdzies pod cisnieniem czy co
Pozdrawiam, jakies sugestie?
Piter

liberro

Post autor: liberro » 20 sty 2009, 16:47

Co to znaczy mieli ?

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 20 sty 2009, 16:56

Mieli - to znaczy ze ciagle sie cos tam kotluje i dziala nie tak jak trzeba...
Swoja droga, korek dokreca sie ale tylko - o tyle o ile. To znaczy ze nie za mocno trzyma po ostatnim skoku. Jestem w stanie odkrecic malym palcem lewej reki...
Mowisz ze tedy tyle wody moze odparowac w tak krotkim czasie????

[ Dodano: 2009-01-20, 16:57 ]
absajler pisze:Może korek ciśnienia nie trzyma i po prostu woda wyparowuje. Miałem kiedyś tak w toyocie. Po wymianie korka wszystko git. Swoją drogą to naprawdę masz co robić w swojej furce :lol:
Jak myslisz?? Korkiem tyle wody mogloby uciec??

liberro

Post autor: liberro » 20 sty 2009, 17:03

Jeśli to korek to ja myśłe że jest to możliwe :) Zresztą postaw 2 litry wody na kuchence gazowej i zobacz jak szybciutko ci to odparuje ja myśle że w godzine moze 1,5 h a Ty 4 dni jeździleś . Miałem kiedyś taki przypadek tylko że nie w aucie :) wstawiłem jajka i poszedłem oglądać C+ . Miały być na twardo a musiałem garnek wyrzucić :)

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 20 sty 2009, 17:22

Hehehe z tymi jajcami to dobry przyklad :)) Z reszta juz w czwartek sie dowiem bo wlasnie wrocilem z serwisu uff... gdzie zamowilem nowy korek. Zaloze i zobaczymy :)
Pozdro chlopaki dzieki za pomoc.

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 20 sty 2009, 19:59

Ja bym szukal raczej w węzach, czesto przy montażu gazu zakladaja przewody grzania parownika i potem jest problem. Przez korek moze ale wydaje mi sie ze czesc wody by sie skroplila i zostala w okolicach kora.

Awatar użytkownika
tolondo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 195
Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
Imię: Dawid
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: seroczyn/gdansk

Post autor: tolondo » 20 sty 2009, 20:21

ja mialem dokladnie te same objawy,okazalo sie ze uszczelka pod pompa wody puszczala.wymiana i po problemie,koszt u mechaniora z uszczelka 120 zł

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 20 sty 2009, 21:23

stawiam na weze miedzy nagrzewnica a blokiem silnika a dokladnie to te trojniki gdzie gazownicy wpinaja sie do obiegu ogrzewania , mialem ten feler juz w audi 100 i teraz w A6 widze to samo (opaski sa mokre i troche ubywa ale z czasem bedzie ubywalo coraz wiecej) :-/
oczywiscie mozna sobie dociagnac opaski (pomijam sprawe paskudnego dostepu) ale dlaczego zawsze trzeba poprawiac po innych :cry:

Awatar użytkownika
Quick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 13 gru 2008, 23:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Quick » 20 sty 2009, 22:51

koledzy, wspomnę tylko, ze tez po wymianie płynu po odpaleniu i nagrzaniu jeszcze wciąga jakieś 1,5L.
Pozdrawiam, Quick.

liberro

Post autor: liberro » 21 sty 2009, 00:18

Arek_R pisze:Ja bym szukal raczej w węzach, czesto przy montażu gazu zakladaja przewody grzania parownika i potem jest problem. Przez korek moze ale wydaje mi sie ze czesc wody by sie skroplila i zostala w okolicach kora.
Ale czy on ma gaz ? Chyba nie w opisie bynajmniej nie ma wzmianki.

Arek_R
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 28 cze 2008, 01:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Arek_R » 21 sty 2009, 09:32

Faktycznie w opisie nie ma ale wrzucal chyba nawet fotki na forum jak ma zainstalowana instalacje gazowa wiec raczej ma. A profilu faktycznie nie zmieni.

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 21 sty 2009, 15:46

:)) Profil zaktualizowany panowie. Swoja droga to dosc dziwne zachowanie z tym poziomem wody. Czasami przez miesiac nie zejdzie nic a czasami... tak jak teraz zjechalo mi 1,5 litra w niecaly tydzien :)

liberro

Post autor: liberro » 22 sty 2009, 07:52

Słuchaj to musi być faktycznie wiina gazu. Wcześniej nie wiedziałem że go masz. Miałem identyko w Oplu Omega . Instalka sekwencyjna jakaś najwnowsza generacja zakladana rok temu , a płynu ubywało mi do cholery. Sprawdzałem tak samo na uszczelkę korki przewody wszystko suche. Potem dałem za wygraną i kupywałem na zapas wode destylowaną zeby juz na plyn nie wydawać i po jakimś czasie się skończyło . Do tej pory nie wiem dlaczego tak się działo . Myślałem że to za sprawą tego że w chłodnicy jest woda, że moze płyn ma takie właściwości że znika , ale na zimę go wymieniłem i dopóki go nie opyliłem płynu juz nie ubywało :) Później tylko troche duzo oleju zaczęła brać ale miała juz 260 tysi a jeździła na Mobilu pół syntetyku więc chyba miała prawo :)

[ Dodano: 2009-01-22, 08:02 ]
Słuchajcie jeszcze się tak zastanawiam , skoro nie tylko mi się tak działo i oboje mieliśmy wszystko ok. Mówie tu o uszczelkach przewodach itp. Na mój chłopski rozum myśląc, elementem łaczącym instalacje gazową z i ukladem chłodzenia jest chyba reduktor. Reduktor jest ogrzewany z ukladu chłodzenia auta. Czy nie moze zatem być tak ze jest on np uszkodzony i przepuszcza do gazu śladowe ilości płynu który potem wędruje z gazem do komory spalania i wydostaje sie z auta jako para rurą wydechową ? Z tego co słyszałem gaz dość łatwo jest chyba mieszalny z wodą. Ale to tylko moje wywody fachowcem nie jestem .

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 24 sty 2009, 18:45

hmh.. ciekawa opinia, trzeba by zadac to pytanie na forum gazownikow http://lpg.info.pl/index.php. Oni chyba najszybciej zidenyfikuja sprawce pozerania plynu chlodniczego :)
Swoja droga zalozylem nowy korek od zbiorniczka plynu i jak narazie jest ok, oby tak dalej.

poczta12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 01 sty 2009, 02:14
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: poczta12 » 24 sty 2009, 22:05

USZCZELKA PO GLOWICA NA 100% WYLATUJE W KOSMOS PRZEZ WYDECH NIC NIE GINIE W PRZYRODZIE WYCIEK TO KAPIE ALBO NA ZEW ALBO WEW AUTA
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja