Egr i klapa kolektora.
Egr i klapa kolektora.
witam wszystkich. czy w EGR i W klapie kolektora ssącego w silniku 2.0 tdi BRF w którejś z tych części tam gdzie są zębatki powinien być olej czy raczej sucho? i jeszcze jedno zauważyłem że po przekręceniu kluczyka zaczyna dziwnie piszczeć EGR jak wyjme wtyczke to cisza. czy to normalne czy może jakieś zwarcie , może olej w trybach egr robi zworkę. z góry dzięki za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony 28 paź 2014, 08:25 przez car77, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 11 mar 2014, 13:39
- Lokalizacja: Warszawa
kolego, w obudowach EGR i Klapy gaszącej z trybikami nie powinno być oleju, jedynie smarem silikonowym przesmarowane są te plastikowe zębatki. To się łatwo rozbiera i warto przeczyścić. U mnie były lekko zużyte zębatki przy domykaniu EGR wiec przekręciłem koło zębate tak, że zużyte zęby nie pracują teraz wcale, i może dzięki temu pochodzi dłużej. ten dzwięk z EGR to może już uszkodzone zębatki?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 26 mar 2011, 16:21
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 26 mar 2011, 16:21
- Lokalizacja: Warszawa
Witam podepne sie pod temat i kolego jeśli możesz to powiedz mi cos wiecej o egr. Bo w mojej audi jest nierówna praca silnika i czasem nawet zgaśnie na zimnym. A zastanawia mnie czy jesli odepnę wtyczkę egr to wystąpi mi blad??zubus14 pisze:witam Kolego rozbierałem EGR ,przepustnice i kolektor mam kilka zdjęć ,tylko nie mogę ich tu wrzucić ,bo jakoś mi nie wchodzą ,prościzna samemu można to zrobić ,jak będziesz chciał to pisz wyśle na pocztę i opisze co trzeba zrobić