Post
autor: Gawan » 18 cze 2015, 18:09
Szczerze mówiąc nie wiem jak z hydrauliką zaworów. Od momentu kiedy go kupiłem były problemy z pierwszym odpaleniem auta. Trzeba było pokręcić od 5 do 10 sekund. po zakupieniu interfejsu i sprawdzeniu kąta okazało się, że jest btdc więc go przestawiłem na 1 atdc. jest jeszcze sprawa dawki paliwa cały czas pokazuje, że jest uboga. Na rozgrzanym silniku mam wahania od 9 do 11 mg/skok. Przy próbie adaptacji dawki paliwa w vcds wartości się nie zmieniają, a różnicę podczas jazdy odczuwam. Po zmianie dawki rozruchowej na większą zimny odpala od razu ale jak się zagrzeje to nie mogę go odpalić pozostaje tylko podłączenie komputera i zmiana na standardowe ustawienia. Dlatego pytam o dawki na wtryskach bo wyczytałem, że tam powinny być w granicach -2 do +2.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2015-06-18, 18:09 ]
Koledzy odgrzebałem trochę kotleta ale wcześniej nie miałem czasu się zająć autem. Hydraulikę wraz z wałkami mam w porządku, wtryski wymienione, tylko w pompie wtryskowej nie mogę zmienić dawki bo mam cały czas 9.2 lub 9.4 i mimo, że wpisuje login 26262 i zmieniam nastawę dawki w górę lub w dół to cały czas pokazuje w vagu 9.2 lub 9.4. Proszę o jakieś sugestie. Bo obawiam się, że mam uszkodzoną pompę wtryskową. Jaki jest koszt naprawy pompy? Jak dzwoniłem do jednego zakładu w Świebodzinie to mi zaśpiewali 3500. :shock: Czy to nie trochę za dużo? Pozdrawiam i czekam na sugestie.