Witam, Dziś wracając z pracy po zatrzymaniu na światłach i ruszeniu usłyszałem dziwny metaliczny dźwięk (zrzędzenie). Skrzynia biegów zmienia biegi normalnie ale jadąc jest szarpanie przy stałej prędkości i trzaśnięcie co jakiś czas. Czy może to być koło dwumasowe czy to skrzynia. Gdzie najlepiej regenerować taką skrzynie czy kupić na Allegro za 3500 zł. używkę i ryzykować czy regenerować swoją. Symbol skrzyni JQG. Proszę o jakąś logiczną odpowiedź i pomoc.
Pozdrawiam
[ MULTI] AUDI A6 MULTITRONIK 2,7 TDI 2006r.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 12 lut 2013, 18:41
- Lokalizacja: Ahlen
Witaj
SSerwis - Czernica kolo Rybnika
BartS- Wrzesnia
Ja wybralbym ktoras z tych mozliwosci
Bartek to nasz forumowy kolega-czesciej zaglada na forum a4
Mysle ze on zdiagnozuje to najszybciej i nie bedzie probowal Cie orznac
W urzywki bym sie nie bawil - jak juz naprawiac to swoja i wiesz co masz
Nie tak dawno mialem podobne objawy w samochodzie znajomego(szarpania jak u Ciebie ale bez zadnych odglosow) i niestety byla uszkodzona pompa strumieniowa co spowodowalo uszkodzenie biezni i lancucha
Znajomy zapoznal sie z ewentualnymi kosztami naprawy i przelorzylismy na manual
SSerwis - Czernica kolo Rybnika
BartS- Wrzesnia
Ja wybralbym ktoras z tych mozliwosci
Bartek to nasz forumowy kolega-czesciej zaglada na forum a4
Mysle ze on zdiagnozuje to najszybciej i nie bedzie probowal Cie orznac
W urzywki bym sie nie bawil - jak juz naprawiac to swoja i wiesz co masz
Nie tak dawno mialem podobne objawy w samochodzie znajomego(szarpania jak u Ciebie ale bez zadnych odglosow) i niestety byla uszkodzona pompa strumieniowa co spowodowalo uszkodzenie biezni i lancucha
Znajomy zapoznal sie z ewentualnymi kosztami naprawy i przelorzylismy na manual