Dodam coś z własnego doświadczenia
Rok temu zmieniałem razem ze szwagrem rozrząd z pompą wody, rolkami, uszczelniaczami wałków i napinaczem hydraulicznym. Silnik 2.4 V6
Rolki i napinacz Ruville, pasek założyliśmy Gatesa... I tu się qrde zaczęły problemy.
Pasek Gates po wkręceniu na obroty dostawał dziwnego luzu pomiędzy kołem zębatym pierwszej głowicy a rolką pompy wody, napisy na pasku po prostu się zdarły i po zgaszeniu silnika pozostał ten dziwny luz. Rozmawiałem z serwisem Audi i poradzili mi co by pasek rozrządu był nie inny tylko Continental "Continech ". Qrcze pasek jest o wiele bardziej sztywny od Gatesa i zachowuje się jak należy. Przy wkręceniu na obroty do końca jest ładnie napięty. W sklepie co prawda uznali gwarancję na pasek Gates ale obiecałem sobie że jak rozrząd to tylko Continech

Pozdrawiam