Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Dolewka plynu

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
albundyV6

Dolewka plynu

Post autor: albundyV6 » 23 sie 2014, 19:43

Witam kolegow :)

Powiedzcie mi czy moge dolac do zbiorniczka z plynem od wspomagania gdzie mam plyn g0200 mineral, plyn Febi bilstein g6162 (mineral zielony) ?? Mam poziom Min plynu. Czy zmieszanie tych dwoch plynow moze zaszkodzic w jakis sposob??

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 25 sie 2014, 08:59

powiem tak, powinieneś wlać tylko to co przewidział producent. Jeżeli masz wlane coś co nie powinno się tam znajdować to wymień płyn na ORI w całym układzie. To tyle z mądrości teoretycznych. Prawda jest taka, że jak chcesz coś dolać to nic się nie stanie jeżeli dolejesz jakiś mieszalny płyn. np. PST. Ja dolewałem i się nie zważył.

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 25 sie 2014, 11:43

Obecnie płyny/oleje są tak rafinowane że ciężko jest doprowadzić do zważenia, bo są one mieszalne ze sobą. Ale prawidłowo by było tak jak atlas1977 napisał, zrobić podmiankę całości na nowy. Mi na czyszczenie układu i zalanie nowym spokojnie literek wystarcza.
Fuck Fuel Economy

albundyV6

Post autor: albundyV6 » 25 sie 2014, 15:39

Toperz
Mowisz, ze literek starczy aby zmienic plyn w ukladzie?? Bo akurat wczesniej zakupilem 1 litr tego plynu FEBI Bilstein G6162 (zielony mineral) - zamiennik mojego plynu oryginalnego G00200 only Mineral (juz go nie produkuja i w ASO sprzedaja syntetyk). Chcialbym spuscic stary plyn, przeczyscic uklad i wlac wlasnie tego G6162. 1 Litr starczy czy dokupic jeszcze 1 litr ??

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 26 sie 2014, 12:22

Jak masz troszkę doświadczenia to wystarczy na bank, ja wysysam co jest w zbiorniczku, kręcę kierownicą by pozbyć się resztek z układu, nawet na chwile odpalam silnik by pompa wypluła reszki. Poem zalewam nowy, znowu odsysam ect... i dopiero zalewam na stałe świeżym z butli. Robię tak niewiejącej raz na rok przez zimą i nie mam żadnych problemów ani z pompa ani z maglem.
Fuck Fuel Economy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga