Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Światła dzienne - szybkie pytanie

Elektryka
ODPOWIEDZ
tyla_92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 18 sie 2014, 23:29
Lokalizacja: Rybnik

Światła dzienne - szybkie pytanie

Post autor: tyla_92 » 18 sie 2014, 23:34

witam wszystkich forumowiczow :)
jestem z Rybnika i właśnie stałem sie szczesliwym posiadaczem A6

mam juz zamontowane swiatyla do jazdy dziennej i tylko elektryka została
prosze powiedzcie gdzie wpiąć się z kablem, aby uzyskac +12V zapłon

swiatla dzialaja tak, ze jak jest zaplon to automatycznie sie zapalaja a jak wlacze swiatla mijania to automatycznie gasza

gaszenie mam opanowane tylko potrzebuje +12V z zapłonu

pozdrawiam

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 20 sie 2014, 08:10

Jeżeli nie chcesz wchodzić w przedział kabinowy, to możesz spróbować podłączyć się pod wzbudzenie alternatora ... Możesz też spróbować 'wejść' w skrzynkę CPU - tam jest sygnał +12V po stacyjce.

Jeżeli nie przeszkadza Ci wejście do środka to napięcie to znajdziesz prawie wszędzie.

Jeżeli masz ksenony, to możesz sprawdzić czy tego napięcia nie ma przypadkiem na wtyczce świateł (u mnie właśnie tam było ) <okok>

Zentiva
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 13 wrz 2014, 12:36
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Zentiva » 13 wrz 2014, 13:07

cześć :) uwazam ze zakladanie listw ledowych do jazdy dziennej jest nieoplacalne. Ja mam zamontowany modol swiatel długich do jazdy dziennej. Dziala to w ten sposob ze po uruchomieniu silnika automatycznie wlaczaja sie swiatla długie ale o 50% swieca slabiej niz normalnie, wiec nie pobieraja duzo pradu a na dodatek kosztuje tylko 100 zl. Dobry elektryk zamontuje to w 15 min i skasuje max 50zl.
polecam wszystkim bo w przeciwienstwie do ledow nie trzeba nic rzezbic i ciagnac kabli jest tansze i bardziej estetyczne :)

Anielski

Post autor: Anielski » 13 wrz 2014, 13:17

Cyt z elektrody:dotyczy własnie takich przeróbek.

1.spełniają tylko wymogi, ale nie są homologowane jako pracujące również w trybie "dzienne". Wszystko rozbija się o oznaczenia na szybie. Jeśli tylko HR a nie HR/HDL to jak bardzo by nie rozsyłały, to upierdliwy diagnosta czy misiek zabierze dowód, a co gorsza - będzie miał rację.
Bo u nas nie jest ważne jak świeci tylko czy jest zapłacone (homologowanie) Very Happy

Kompletnie inną sytuacją jest sytuacje, gdzie zrobił to producent, uzyskał (no i przede wszystkim zapłacił) homologację i naniósł oznakowanie - jak wspomniane pewne serie BX'a - taki wóz żadna kontrola nie ugryzie.
A twórczość domowa, amatorska odpada...
I kolejny.
2.
"Tak kolego, tylko że jak będziesz jechał na długich o 18% mocy i złapie Cię policja i się przyczepią to dostaniesz po prostu mandat, jak zaczniesz się tłumaczyć że to przerobione i 18% mocy to wtedy możesz być pewny że zaczną Ci zaglądać w klosze i gdzie się da i bankowo zabiorą Ci dowód bo brak homologacji itp. PROSTE "

Awatar użytkownika
Kocureq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 13 lip 2013, 10:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq » 17 wrz 2014, 08:03

Ja zwykle robiłem w autach automatyczne włączanie się świateł mijania po włączeniu zapłonu. Dodatkowy przekaźnik na torze uruchamiania świateł, a w kabinie zostawiasz światła na stałe włączone.

Nie ma problemu z homologacją i przepisami, bo korzystasz ze świateł mijania jak nakazali.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja