Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARS 4.2 299 KM] Drżenie i szarpanie

Silniki benzynowe
peklysz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 05 cze 2013, 06:34
Lokalizacja: Ciechanów

[ARS 4.2 299 KM] Drżenie i szarpanie

Post autor: peklysz » 28 lip 2014, 13:50

Witam klubowiczów, wczoraj wracając z pracy zaczęły falować obroty na biegu jałowym i przy ruszaniu szarpie samochodem do 2000 obr/min póżniej już jest dobrze jak się rozpędzi i znów przy hamowaniu i ustaniu to samo. Sprawdziłem płyny, czy nie ma wycieków, podłączyłem pod vaga jest kilka błędów silnika w skrzyni nic nie było, żadnego błędu. W błędach wyszło ze niema zapłonu na 1 cylindrze , ale czy na pewno może macie jakieś sugestie. Dziekuję za pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 28 lip 2014, 15:14

podmień cewki i sprawdz czy błąd zapłonu sie przeniesie, jesli tak wiesz gdzie problem.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

peklysz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 05 cze 2013, 06:34
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: peklysz » 29 lip 2014, 11:42

Wrócę dziś z pracy to zajmę się problemem. Teraz mam pytanie co do wymiany samej cewki, jeśli 1 cylinder jest stojąc przodem po lewej stronie jako pierwszy to w jaki sposób wyciągną cewkę , wystarczy ja lekko szarpnąć do góry i sama wyskoczy? I druga rzecz, jakiej firmy cewki polecacie, czy tez kupić taka jaka siedziała przed wymianą.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 29 lip 2014, 13:44

Odkrecasz dwie sróby od cewki i jak dobrze pamietam wspornik mocowania osłony Vałki. Moim zdaniem kup ori uzywkę ( ja mam takich 8 sztuk ) <lol>
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

peklysz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 05 cze 2013, 06:34
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: peklysz » 29 lip 2014, 14:30

Dzięki za pomoc, wyciągne i zamienię miejscami sprawdze na vagu czy to napewno bedzie to i odezwe się na pw co do cewki.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 29 lip 2014, 14:40

Cin pisze:( ja mam takich 8 sztuk )


Te 8 sztuk to masz na wystawę? Czy kolejny raz próbujesz coś sprzedać niezgodnie z Regulaminem? Zastanów się czy warto, ponieważ dostajesz w tej chwili trzecie upomnienie, co skutkuje blokadą PW, a masz już wymagane 100 postów żeby sprzedawać w odpowiednim dziale. I tak traktuję cię ulgowo ponieważ już powinieneś dostać bana.
Pozdrawiam.
Lektor.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 29 lip 2014, 14:51

Przecież mam to wystawione w dziale sprzedam, wiec w czym problem ze chce komus pomóc ??
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 29 lip 2014, 14:53

Cin pisze:Przecierz mam to wysatwione w dziale sprzedam.
To dlaczego wciskasz jeszcze "graty" w technicznym? <nerwus>
Lektor.

Cin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 348
Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LLB, SK, WA

Post autor: Cin » 29 lip 2014, 14:55

Nie wciska jedynie informuje ze jesli to okaze sie problemem to moze kupic u mnie. Czy jest to róznica jak napisze tutaj zamiast na PW ??
PS: Jeszcze bym zrozumiałem jak by z mojej wypowiedzi jedynie co by mozna wyciagnać to sprzedaż a nie pomoc.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 29 lip 2014, 14:58

Cin pisze:Czy jest to róznica jak napisze tutaj zamiast na PW
Poczytaj regulamin, tam jest jasno i wyraźnie opisane wszystko na ten temat.

Koniec OT. Pozdrawiam.
Lektor.

peklysz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 05 cze 2013, 06:34
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: peklysz » 01 sie 2014, 16:39

Po zdemontowaniu wszystich osłon, odkręceniu i zamianie cewki z cylindra 1 na 5 ( zaraz obok)podłączyłem vaga i wyskoczył ten sam błąd , brak zapłonu cylinder 5. Zakupiłem cewke od użytkownila martin_WML , szybka wymiana cewki, odpalenie auta i jest dobrze wszystko płynnie chodzi , obroty w normnie żadnego drżenia i szarpania, podłączenie vag i zero błędów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2014, 10:48 przez peklysz, łącznie zmieniany 1 raz.

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 01 sie 2014, 22:45

szalony, przepraszam ale pociągnę(jak by to nie zabrzmiało)off-a.Niestety kolega Cin, w wielu tematach w różnych działach nagle wyskakuje że coś ma do sprzedania.Od tego jest odpowiedni dział i już <stop>
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

peklysz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 05 cze 2013, 06:34
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: peklysz » 02 sie 2014, 13:20

Reklama dzwignią handlu:P

robbro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 mar 2013, 21:22
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: robbro » 17 wrz 2014, 20:19

Witam.Mam podobny problem silnik ARS z LPG .Autko zapala ok ale po ok pół minuty równej pracy przestaje palić na wszystkie cylindry nie ma mocy czasami mam wrażenie że pracuje tylko na 3 cylindry na LPG trochę się poprawia. próbowałem na noc odłączyć akumulator i przez około tydzień było ok po takim zabiegu. Nie mam pojęcia o co chodzi i gdzie szukać przyczyny. Zastanawiam się czy instalacja LPG nie jest przyczyną złej pracy silnika.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 18 wrz 2014, 08:59

jeśli po odłączeniu aku wyzerowały się korekty i silnik zaczął lepiej pracować to winę ponosi prawdopodobnie zła regulacja lpg.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga