Witam potrzebuje pomocy byłem u mechanika z dwa dni temu na wymiane rozrzadu i zabieraka pompy oleju i po dniu auto zaczeło głosno chodzic jak sie zagrzeja a jak otworze korerk wlewu oleju to chlapie strasznie olejem i głosno chodzi pomocy wie ktos co to moze byc???
[ Dodano: 2014-07-13, 11:12 ]
Dodam jeszcze ze po odpaleniu na silniku zimym wszystko jest ok dopiero jak samochod sie rozgrzeje zaczynaja sie takie rzeczy dziac pomocyy czy ktos moze wiedziec co to sie dzieje ??Bo nie wiem czy mozna tym samochodem jezdzic czy postawic go do mechanika
[ Dodano: 2014-07-14, 20:04 ]
moze byc to spowodowane wymiana oleju z castrola na totala???
[ BRE 2.0 140 KM] 2.0 tdi silnik BRE po wymianie zabieraka d
byłem dzis u mechanika i sprawdził na komputerze czy rozrzad jest okey i jakies wyprzedzenie wałkow jest okey i mowił ze rozrzad jest spoko ale mozan wsumie jescze raz ustawic i zobaczyc :D
tylko cezmu dzieje sie to na ciepłym silniku
[ Dodano: 2014-07-17, 19:06 ]
wczoraj dowiedziałem sie coi sie dzieje w mojej audice okazało sie ze sruba od napinacza ktora wkreca sie do gowicy popusiła i było to spowodowane obrobionym gwintem.Dzis z mechanikiem wywiertalismy delikatnie otwór i zrobilismy gwint z 8 na 10 ktora wkrecilismy i delikatnie zamoczylismy ja w czerwonym kleju do gwintów zobaczymy co z tego bedzie.A dowiedziałem sie w teyd kiedy napinacz sie poluzował i zaczeo walic w silniki ale zgasiłem go odrazu i nic sie nie stało zapalił dzis od reki
tylko cezmu dzieje sie to na ciepłym silniku
[ Dodano: 2014-07-17, 19:06 ]
wczoraj dowiedziałem sie coi sie dzieje w mojej audice okazało sie ze sruba od napinacza ktora wkreca sie do gowicy popusiła i było to spowodowane obrobionym gwintem.Dzis z mechanikiem wywiertalismy delikatnie otwór i zrobilismy gwint z 8 na 10 ktora wkrecilismy i delikatnie zamoczylismy ja w czerwonym kleju do gwintów zobaczymy co z tego bedzie.A dowiedziałem sie w teyd kiedy napinacz sie poluzował i zaczeo walic w silniki ale zgasiłem go odrazu i nic sie nie stało zapalił dzis od reki
Witam.
Też miałem to samo u mnie, slinik mi zdechł na szczęście przy małej szybkośći , mechanik stwierdził że szpilka od napinacza jest wkręcona w aluminiową głowicę i puścił gwint, myślałem że już po silniku, ale na szczęście po przegwintowaniu na grubszą szpilkę odpalił , ale od tego czasu jaskoś nierówno pracuje
Też miałem to samo u mnie, slinik mi zdechł na szczęście przy małej szybkośći , mechanik stwierdził że szpilka od napinacza jest wkręcona w aluminiową głowicę i puścił gwint, myślałem że już po silniku, ale na szczęście po przegwintowaniu na grubszą szpilkę odpalił , ale od tego czasu jaskoś nierówno pracuje
wapel