Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem A6 C6 4.2 BAT. Auto jeździło jak trzeba itd.
Natomiast od samego początku był problem aby połączyć się z kompem silnika, co do innych podzespołów skrzynia, ABS itd - bez problemu. Przy zakupie auta było ono sprawdzane na kompie i własnie wtedy też był ten problem - udało się połączyć wybierając uniwersalne połączenie. Brak błędów itd. wsyzstko ok, jeździlo jak należy.
Niestety wysypała mi się skrzynia i zaczęły się schody. Został wykonany generalny remont skrzyni (tip tronic). Auto złożone i zonk, nie można przeprowadzić adaptacji ponieważ nie łączy się z kompem silnika.
Sprawdzane oczywiście kilkoma interfejsami (oryginalny VCDS itd) i nic nie pomaga. Sterownik od skrzyni podpinany drugi dalej to samo, upgrate sofru w sterowniku skrzyni - dalej to samo. Sprawdzony sterownik skrzyni - wszystko sprawne. Następna diagnoza - komputer silnika - został zakupiony drugi - zaprogramowany itd . Po założeniu kompa do auta - samochód jeździ itd ale dalej nie można się połączyć z kompem silnika. Bez tego nie można zrobić adaptacji skrzyni

Może ktoś miał podobny problem

Dodam tylko że auto miało wymieniane zegary na kolorowy FIS i podejrzewam że coś tu jest nie tak, czy możliwe że imobilizer blokuje dostęp do kompa

Dodatkowo dziwne jest że po odpaleniu samochodu można wyciągnąć kluczyk (powinna być blokada) i samochód dalej chodzi. nawet po oddaleniu się od samochodu, auto dalej pracuje

imobilizer powinien zadziałać

Auto obecnie stoi u elektryka, który będzie szukał przyczyny ale może ktoś ma jakieś sugestie/ pomysły aby przyspieszyć sprawę

Z góry wielkie dzięki
