Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Czy to konwerter ?

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
greg7837OA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 22 wrz 2013, 12:55
Lokalizacja: Eindhoven

Czy to konwerter ?

Post autor: greg7837OA » 03 lip 2014, 21:56

Witam . Mam problem chyba z tiptronikiem . W czasie przyspieszania przy obrotach 1500 1800 zaczyna cos dzwonic pod moimi nogami.Jest to uczucie jakgdyby cos przenosilo drgania na karoserie ew pozycji s jest to wyraznie mniej wyczuwalne poniewaz szybko przechodzi przez ten zakres obrotow . Najgorzej jest gdy tocze sie na np 4 50km/h i zaczynam wciskac gaz . No i jeszcze na zimnym silniku przy spokojnej jezdzie 50km/h i 1500 obr obroty lekko faluja po chwili jest ok.Auto przyspiesza normalnie , nic nieczuc na kierownicy . Biegi zmienia bez zatrzutu nie slizga sie . No moze na s przy redukcji z 3 na 2 lekko go przytrzyma . Mieszkam zagranica i bylem na vagu ale niezabardzo ogarniali o co chodzi bo nawet hamulca recznego do zmiany klockow nie byli w stanie odblokowac . Potrzebuje jakis namiarow na dobry servis ASB w trojmiescie lub w pomorskim . Z gory dzieki Aaa auto ma 230tys i nic ze skrzynia nie bylo jeszce robione

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 04 lip 2014, 12:50

Wejdź pod auto, szarp półosiami. Jeśli jakikolwiek przegub ma choćby minimalny luz w jakimkolwiek niepożądanym kierunku - trzeba wymienić. Szczególnie przyjrzyj się wewnętrznym.

Awaria przegubu wewnętrznego u mnie dawała podobne objawy (choć bez dzwonienia, same wibracje). Po wymianie przegubu jest wszystko OK, a luz musiał być na prawdę minimalny bo nawet bawiąc się wyjętym, wyczyszczonym przegubem ja go w rękach nie czuję :|

greg7837OA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 22 wrz 2013, 12:55
Lokalizacja: Eindhoven

Post autor: greg7837OA » 04 lip 2014, 18:41

Patzylem i przegub raczej nie bo nie szarpie samochodem sa to drgania objawy jakie opisywalo kilku kolegow na forum i zawsze byl to konwerte.Dzisiaj dzwonilem do kilku serwisow poczynajac od p Sopy. Dowiedzialem sie ze napierw musze zrobic wymiae dynamiczna i adaptacje za 2200zl potem dopiero mozemy szukac przyczyny .Ale co z tym nowym olejem bedzie zlany izalany po naprawie nowym tez za gruba kase ,wiec pytam czy nie mozna odrazu skrzyni z auta i nowy konwerter plus olej . Nastepnie dzwonilem do servisow w trojmiescie Sokolowski i Hukalowicz(moze ktos zna?) W tym pierwszym opisano mi mozliwy zakres napraw i podano ze wymiana konwetera po oczywiscie diagnostyce i przejazdzce i zalanie oleju ifiltr oraz adapt 4tys a z naprawo hydraliki i jakiejs plytki 6tys . Czy to uczciwa cena ? W ty drugim odrazu ze 4tys i beszie cacy gwar na rok i starczy na 250kkm Co o tym sadzicie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja