A6C5 Dziwny dźwięk 1,8 turbo przy spadku obrotów od 3000obr
A6C5 Dziwny dźwięk 1,8 turbo przy spadku obrotów od 3000obr
Witam wszystkich klubowiczów. Jestem początkujący na forum wiec proszę o wyrozumiałość, szukałem podobnego tematu na forum lecz nic nie mogę dopasować do swojego problemu. Od 3 tygodni jestem posiadaczem audi a6c5 1.8 turbo sedan/limuzyna. Problem polega na tym ze po przejechaniu dłuższego dystansu ok 70km słyszę dziwny dźwięk i tylko przy spadku obrotów od 3000obr w dół najgłośniej jest przy 2000obr, przy przyspieszaniu nic nie słychać i przy zimnym silniku tez nic. podobny dźwięk mogę porównać do fiata 126p jak ma przebicie cewki na radio wiem ze dziwne porównanie ale tylko z tym mi się kojarzy. dodam że kompletny rozrząd został wymieniony.
dziękuje z góry za pomoc pozdrawiam
dziękuje z góry za pomoc pozdrawiam
Ciężko mi stwierdzić czy dźwięku już nie ma bo dziennie pokonuje 15km a ten dźwięk był słyszalny tak po 60km po dobrym rozgrzaniu silnika. Jutro jadę do mechanika powiedziałem mu że coś spiep.... przy montażu rozrządu i musi to poprawić bo klima nie działa :P czy brak sprawności klimy może zależeć od niskiego stanu gazu
jeszcze jedno wiem że może banalne dla nie których ale co powinienem wymienić w klimatyzacji chodzi mi o eksploatacje
?? pierwsza autko z klimą 
jeszcze jedno wiem że może banalne dla nie których ale co powinienem wymienić w klimatyzacji chodzi mi o eksploatacje

- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
Oczywiście że takmiron00 pisze:czy brak sprawności klimy może zależeć od niskiego stanu gazu