Jeżeli tak jak mówisz że działała(spinała biegi) jak była zimna , bo jeżeli się ślizga na każdym biegu (mimo tego że auto jechało ) to szkoda twojej roboty i kasy.
Ale jak chcesz spróbować , zacznij od podpięcia Vag i sprawdzenia czy nie ma elektrycznej usterki, następnie zdejmij miskę ,zdemontuj i umyj blok zaworowy(sterowanie) instrukcję znajdziesz w intrenecie lub ode mnie , sprawdź drożność chłodnicy oleju ,wymień olej i filtr.
Jeżeli w starym oleju lub na dnie miski olejowej znajdziesz opiłki metalu :aluminium lub koloru złotego , dalsze mycie nic nie pomoże -skrzynia do wyjęcia i rozebrania .
Jeżeli na nowym oleju będzie to samo , niestety masz pecha , czeka cię remont skrzyni ,
montaż demontaż skrzyni 500-700 zł
konwerter 650 zł
komplet uszczelek 900 zł
tarczki ewentualne uszkodzone kosze

jedna tarczka kosztuje 15-20 zł / średnio 5 sztuk na kosz cały komplet nowych około 450 zł , kosze używane na allegro 150-300,
Koszt robocizny skrzyni to około 1200 złoty ,
olej + filtr 500 zł (mówi o czystej skrzyni w która wchodzi chyba z 9 litów.
ewentualnie zawory w sterowaniu.
czyli w najtańszym przypadku około 4000 nawet do 6000, jeżeli ktoś oferuje taniej to po prostu jej nie regeneruje , tylko podreperuje .
W razie większej ilości info pisz .
Pozdrawiam