Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALF 2.4 165 KM] Zestaw rozrządu

Silniki benzynowe
ppukownik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 03 paź 2011, 13:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

[ALF 2.4 165 KM] Zestaw rozrządu

Post autor: ppukownik » 13 maja 2014, 18:41

Witam. Chce kupic komplet rozrzadu. Wyczytalem ze paski tej firmy sa dobrej jakosci nie wiem jak reszta. a zestaw wychodzi dosyc tanio bo sam pasek 180zl. Warto?

http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a4 ... 12118.html

Przy okazji bede wymieniał swiece. Jakie sa w tym silniku jedno czy dwu-elektrodowe?

Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 13 maja 2014, 20:46

Pasek jak najbardziej, ale nie wypowiem się co do HPS/Hart...
Nie dawno wymieniałem u siebie rozrząd samemu i zacząłem robić manuala, ale zabrakło mi weny twórczej, ale zapodaje dobry zestaw który będzie do Ciebie idealny:
1. Pasek rozrządu np. Conti CT920K1
2. Rolka zwrotna paska rozrządu np. Contitech V55453
3. Rolka napinacza np. Contitech V55490
4. Pompa cieczy chłodzącej np. Ruville EVR65472
5. Napinacz paska rozrządu (tłumik drgań) - to ten z zawleczką:) np. Ruville EVR55492
dodatkowo:
6. Pasek wieloklinowy np. Contitech 6 PK 1880
7. Termostat np. Wahler WA4274.87D / WA4274.92D - różnią się temp. otwarcia

Ja kupowałem wszystko w IC na zniżkach, wyszło ok 700PLN
powodzenia

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 14 maja 2014, 07:25

ppukownik, odpuść jakie kolwiek części Harta.jakośc poniżej zera.

Awatar użytkownika
marzol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 20 lut 2013, 21:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: marzol » 14 maja 2014, 10:09

wacop pisze:Nie dawno wymieniałem u siebie rozrząd samemu i zacząłem robić manuala, ale zabrakło mi weny twórczej
Kolego, a masz może jakieś zdjęcia z tej wymiany? Też przymierzam się do tego przymierzam i chętnie zobaczyłbym jakieś wskazówki.

Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 14 maja 2014, 19:23

marzol pisze:
wacop pisze:Nie dawno wymieniałem u siebie rozrząd samemu i zacząłem robić manuala, ale zabrakło mi weny twórczej
Kolego, a masz może jakieś zdjęcia z tej wymiany? Też przymierzam się do tego przymierzam i chętnie zobaczyłbym jakieś wskazówki.
Mam kolego fotki, tylko nie wiem gdzie je zapodać, bo najlepiej jak by gdzieś na forum się znalazły.

ppukownik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 03 paź 2011, 13:09
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ppukownik » 16 maja 2014, 17:52

wysłij na ppukownik@gmail.com a ja je wrzuce na serwer jak nie wiesz jak

Mateusz Foru A6

Post autor: Mateusz Foru A6 » 19 maja 2014, 21:24

Kolego zrób porzadny manul z opisem krok po kroku. Potrzebuję takiego czegoś, chce sprawdzić ustawienie rozrządu u siebie w V6.

Kupiłeś blokady czy zrobiłeś sam?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 23 maja 2014, 15:28

Jeśli chcesz sprawdzić czy rozrząd jest dobrze ustawiony, możesz to zrobić za pomocą kabla i komputera, jeśli chcesz organoleptycznie to musisz rozebrać przód i zdjąć pokrywy zaworów.

Mateusz Foru A6

Post autor: Mateusz Foru A6 » 24 maja 2014, 09:42

metyoo pisze:Jeśli chcesz sprawdzić czy rozrząd jest dobrze ustawiony, możesz to zrobić za pomocą kabla i komputera, jeśli chcesz organoleptycznie to musisz rozebrać przód i zdjąć pokrywy zaworów.
Kolego, w jaki sposób mam sprawdzić ustawienie rorządu Vagiem?

Sprawdzałem wartości w kanałach 90, 91, 92, 93 nie ma tam odchyłek.
Jedynie co mnie martwi to na obrotach jałowych kąt wyprzedzenia zapłonu to ok 18/20st. Czy tak powinno być?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 24 maja 2014, 10:27

Są. W kanale 93 sprawdzisz synchronizację i kąty dla obu głowic, a w kanale 90 możesz sprawdzić pracę fazatorów.
Zrób oba kanały dynamicznie i wrzuć wyniki tutaj:
vaglog.rtnet.pl a następnie wygenerowany link tutaj.

Mateusz Foru A6

Post autor: Mateusz Foru A6 » 24 maja 2014, 17:54

Zrobie to jak odbiore od mechanika samochód.

Mam jeszcze pytanie to nie ten dział, ale potrzebuje odpowiedzi szybkiej.
Dziś jak byłem u mechanika odebrać auto to okazało się, że po sprawdzeniu rozrządu(czyli rozebraniu przodu i złożeniu) wszystko z rozrządem jest ok. Natomiast pojawił się inny problem. Zaraz jak uruchomiłem samochod i właczyłem klimatyzację to gdy włączała się sprężarka klimy silnik przygasał aż do 500obr/min. Działo się tak co kilka naście sekund. Klima w tym czasie nie chłodziła.

Czy to może być jakiś poważny problem z klimą?

Dodam, że przed wstawieniem klima działała bez zarzutów mieli tylko sprawdzić rozrząd.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 24 maja 2014, 21:55

Podepnij pod vaga, wejdz w sterownik klimy i sprawdź ciśnienie czynnika, a najlepiej powiedz w warsztacie, że było dobrze i chcesz odebrać samochód w takim stanie, w jakim im go zostawiłeś. Bądź przy tym stanowczy.
Nie jestem pewien i być może się mylę, ale wygląda jak dla mnie to na problem z kompresorem.

Mateusz Foru A6

Post autor: Mateusz Foru A6 » 24 maja 2014, 21:59

No gość dzwonił do mnie po 20min od chwili opuszczenia przeze mnie warsztatu.
Twierdził, że jest ok. Podpiął maszyne do klimy uzupełnił czynnik i już chłodzi i silnik pracuje dobrze. Pojade w poniedziałek i zobaczymy...

Możesz mi powiedzieć na którym kanale w sterowniku klimy jest ciśnienie czynnika?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 25 maja 2014, 09:02

Nie pamiętam kanału, później podejdę do auta i sprawdzę, ale jaka chcesz, podepnij kabel, zaloguj się do sterownika klimy i w pierwszych kilku blokach powinien pokazać ciśnienie panujące w układzie. Gorzej, jeśli twoje auto nie ma czujnika ciśnienia, wtedy nie sprawdzisz.
Przypuszczam, że podczas rozbierania przodu coś rozszczelnili i stąd brak klimy...
Fakt, że sprawdzili znaki na wale i na kółkach, nie oznacza, że rozrząd jest prawidłowo zsynchronizowany.
Zrób jak mówiłem dynamicznie logi 90 i 93.

Legionowo Audi A6

Post autor: Legionowo Audi A6 » 26 maja 2014, 15:11

obiecywane zdjęcia z wymiany:
viewtopic.php?p=699462#699462

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga