[A6 C5] Problem z wystajacym kolem .
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
ET zmniejszyć się da, ale zwiększyć chyba nie co by nie obiło Ci rantów błotników na dołkach zawsze można negatyw zrobić. Zerknij czy teraz nie masz jakiś dystansów założonych. Fabrycznie w C5 jest ET nieco ponad 40, tu mamy 13 więc dużo za mało. W autach z silnikami 4.2 (poszerzone nadkola) minimalne ET, aby nie wystawało za bardzo to 20.
motostacja - części samochodowe.
Tylko i wyłącznie założyć węższą oponę i obniżyć zawieszenie-zrobi się naciąg i jak trochę obniżysz, nie będzie to tak źle wyglądało (optycznie będzie bardziej schowane )
Te felgi ludzie montują tylko do obniżonych aut i robią naciąg, montując na szerokość np 9j oponę 205-215
Jaka jest szerokość felg i jakie masz opony? (szerokość i profil)
Te felgi ludzie montują tylko do obniżonych aut i robią naciąg, montując na szerokość np 9j oponę 205-215
Jaka jest szerokość felg i jakie masz opony? (szerokość i profil)
Panie montuj nadkola z Allroad-a i powinno się schować do tego niżej i bez kombinacji się obędzie, fele przekozackie szkoda by ich było tu nie oglądać , mi jakoś się udało RIAL 17/8 ET30, na styk z błotnikiem :
niestety 205/50/17 dopiero chowa się bieżnik w nadkole, zostaje opuścić ze 2 cm żeby miało to wygląd
niestety 205/50/17 dopiero chowa się bieżnik w nadkole, zostaje opuścić ze 2 cm żeby miało to wygląd
Ostatnio zmieniony 26 mar 2014, 16:15 przez Rawuli, łącznie zmieniany 1 raz.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga