Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

ARE 2.7 250 problem z okresleniem mocy

Silniki benzynowe
szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

ARE 2.7 250 problem z okresleniem mocy

Post autor: szydera » 17 mar 2014, 21:27

Witam forumowiczów. Mam nietypowe pytanko i nie jestem pewien czy zamieściłem je we właściwym miejscu. Ale do rzeczy ostatnio sprawdzałem autko dynamicznie z rodzinką i w 115 kanale zobaczylem iz strrownik zadaje 1.5 bara ciśnienia i turbinki odpracowują zadane cisnienie. Auto jechalo tak jakby nie posiadalo odcięcia i na 3 biegu szło do 170km na 4 dociagnelismy do 220 czy jest to normalne. Nie mam wiedzy czy był robiony soft silnika. Przy takim ładowaniu turbin ile mocy może posiadać audiczka. Pytam bo może ktoś modził ten silnik i ma jakieś porównanie? Za odpowiedzi z góry dziękuję :)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 18 mar 2014, 04:44

Jesteś pewny że było to 1.5 bara? bo ja jestem przekonany że było to 1500mbar czyli 0,5 bar doładowania i 1 bar ciśnienia atmosferycznego. :)
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 18 mar 2014, 07:20

Łukasz13 pisze:Jesteś pewny że było to 1.5 bara? bo ja jestem przekonany że było to 1500mbar czyli 0,5 bar doładowania i 1 bar ciśnienia atmosferycznego. :)
Jeżeli napisałem 1,5 bara to tyle było :), program do diagnostyki którego używaliśmy wyraża wartości w barach a nie w mbar :)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 18 mar 2014, 11:02

Ale program pewnie podaje ciśnienie względem próżni, więc masz 1b atm + 0,5b doładowania - czyli seria - jakby ładowało 1,5b to by Ci kark złamało ;)

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 18 mar 2014, 11:38

Zagór pisze:Ale program pewnie podaje ciśnienie względem próżni, więc masz 1b atm + 0,5b doładowania - czyli seria - jakby ładowało 1,5b to by Ci kark złamało ;)
Może i by złamało jak by sprzęgło się nie ślizgało :) nie czuję jak rymuje :)
a tak poza tym to rozumiem, że jak program podaje w barach to wartość jest względem próżni a jak w mbar to jest to faktyczne doladowanie?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 18 mar 2014, 11:45

Co to za program co podaje w barach jesli mozna wiedziec? po za tym gratuluje jesli twoje turbiny laduja 1,5 bara, moze jeszcze do odcinki? myle ze. moze byc ok 600 km :-)

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 18 mar 2014, 11:56

Łukasz13 pisze:Co to za program co podaje w barach jesli mozna wiedziec? po za tym gratuluje jesli twoje turbiny laduja 1,5 bara, moze jeszcze do odcinki? myle ze. moze byc ok 600 km :-)
CDIF/2 :-) i jak zwykle jestem zmuszony ponownie podłączyć auto i zrobić zrzut ekranu lub zdjęcie. Ale jak to mowią nie ma ludzi nieomylnych :-)
I tu rodzi się kolejne pytani przy ilu obrotach jest odciecie, bo podczas jazdy mineliśmy 7,5 i strach nam nie pozwolił ciągnąć dalej?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Doc - Admin

Post autor: Doc - Admin » 18 mar 2014, 19:33

U mnie odcięcie jest przy ~6700 obrotów/min.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 18 mar 2014, 19:51

Rzadzu dzięki za konkretną odpowiedź. Dlatego coś mi nie pasowało jak obroty zaczęły przekraczać 7tyś. Bałem się że wytknie girkę <wnerw>
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 19 mar 2014, 20:21

Co do doładowania Zagór i Łukasz napisali jak to wygląda.
Moje suszary pompują w tej chwili ok. 0,9bara i wiele więcej już się z tego nie wyciśnie. Odginka, jak napisał Rzadzu, to okolice 7000RPM. Oczywiście, ktoś mógł usunąć limiter...

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 19 mar 2014, 20:29

Czyli zakładam, że moje turbo daje 0.5 bara i to jest seria czy mało? A limiter jak można usunąć i w jakim celu? Pytam ponieważ chcę trochę ogarnąć to autko. Ma może ktoś logi 115 kanału po sofcie tak dla porównania :) może coś człowiek się nauczy.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 19 mar 2014, 20:33

Po programie będzie pompować 0.85-0.95bara. Jeśli pokazuje ci w logach 1.5bara, oznacza, że masz 0,5 doładowanie, reszta atmosfera.
Masz logi mojego:
http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_162255.html

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 19 mar 2014, 20:42

metyoo pisze:Po programie będzie pompować 0.85-0.95bara. Jeśli pokazuje ci w logach 1.5bara, oznacza, że masz 0,5 doładowanie, reszta atmosfera.
Masz logi mojego:
http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_162255.html
Ha i terez będę miał porównanie. Dzięki bardzo. A tak się zastanawiam czy brak odcięcia może być spowodowany czujnikiem halla? Gdzieś coś podobnego wyczytałem i nie mogę tego znaleźć ponownie, ale w tamtym poście chodziło chyba o jakiegoś vw.

metyoo - masz może logi 118 kanału, jeszcze raz poproszę kuzyna i koniecznie zapisze logi, będzie co porównywać.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

daw2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 04 lut 2013, 22:27
Lokalizacja: lubaczów

Post autor: daw2 » 20 mar 2014, 19:49

metyoo pisze:Po programie będzie pompować 0.85-0.95bara. Jeśli pokazuje ci w logach 1.5bara, oznacza, że masz 0,5 doładowanie, reszta atmosfera.
Masz logi mojego:
http://vaglog.rtnet.pl/metyoo_162255.html
Masz kolego oryginalne suszarki k03?
Pomogłem? Kliknij

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 20 mar 2014, 22:02

tak, k03. Mam logi 118, ale są lipnie zrobione.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga