[ARE 2.7 250 KM] Auto po dodaniu gazu faluje:)
[ARE 2.7 250 KM] Auto po dodaniu gazu faluje:)
Witam Kolegów,
od dłuższego czasu jak daję gaz w dechę gaz, albo ruszam dynamicznie, pojawia sie jakby przyspeiszanie pulsacyjne, czasem to znika, i jest inny problem - jak daje mu w deche to czasem sie zawacha i dopiero przyspiesza. Obecnie ma problem z falowaniem:)
świece 12 tys km wymienione na NGK platyny, miałem wypadanie zapłonu na 4 czasem 5 i 6 wiec kupiłem cewki i objaw wypadania zniknął. Jednak czasem bardzo bardzo lekko trzęsie budą.
Dzieje sie tak na lpg i na pb.
Nie ma błędów na kompie.
Zastanawiam sie co może poprawić pracę mojego silnika:)
licze na pomoc w postaci pomysłów i własnych doświadczeń.
od dłuższego czasu jak daję gaz w dechę gaz, albo ruszam dynamicznie, pojawia sie jakby przyspeiszanie pulsacyjne, czasem to znika, i jest inny problem - jak daje mu w deche to czasem sie zawacha i dopiero przyspiesza. Obecnie ma problem z falowaniem:)
świece 12 tys km wymienione na NGK platyny, miałem wypadanie zapłonu na 4 czasem 5 i 6 wiec kupiłem cewki i objaw wypadania zniknął. Jednak czasem bardzo bardzo lekko trzęsie budą.
Dzieje sie tak na lpg i na pb.
Nie ma błędów na kompie.
Zastanawiam sie co może poprawić pracę mojego silnika:)
licze na pomoc w postaci pomysłów i własnych doświadczeń.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Jestem zielony, ale posiadam VAGA:) i średni poziom inteligencji:))) kiedyś odłączyłem przepływkę - trzeba ją później zalogować? Jeżeli mam nieszczelny dolot od pompy wtórnego powietrza ma to jakieś znaczenie?
Jak sprawdzić te zawory i n75. Jesteś w stanie mi to opisać? Pozdr i dzięki za szybką odpowiedź:)
Jak sprawdzić te zawory i n75. Jesteś w stanie mi to opisać? Pozdr i dzięki za szybką odpowiedź:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Ewentualnie skasować błąd. A jak zalogować znajdziesz na forum, ale na razie musisz zająć się tymzbynekpik pisze:kiedyś odłączyłem przepływkę - trzeba ją później zalogować?
Bo szczelny dolot to podstawa prawidłowej pracy.zbynekpik pisze:Jeżeli mam nieszczelny dolot od pompy wtórnego powietrza ma to jakieś znaczenie?
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Jak warunki pozwolą, to na 3-cim biegu od 1000rpm do odcinki z gazem w podłodze (ale tak, żeby biegu na niższy nie zrzuciło) logi z kanału 3 i 115. Potem wrzuć je na http://vaglog.rtnet.pl/
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Powodem "falowania" przepływki jest "falowanie" mocy, a nie odwrotnie, więc czyszczenie tego nie naprawi. Odepnij przepływkę i najprawdopodobniej nie poczujesz żadnej różnicy.daw2 pisze:I pomogło? U mnie doładowanie jest cały czas 0.6 ale przepływka faluje wraz z mocą. Czyszczenie jej nic nie dało;/
To że masz stałe ciśnienie doładowania i jednocześnie moc "faluje" to chyba rzadki przypadek - jedyne co jest na drodze powietrza pomiędzy pomiarem ciśnienia i "generatorem mocy" , a co może mieć wpływ na wielkość przepływu, to przepustnica i zmienne fazy rozrządu.
Jak ustawiają się te elementy w czasie "falowania" mocy można podejrzeć w VAG-u
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
jak sprawdzic te fazy rozrządu dynamicznie ? Albo która grupę logować ,zeby zobaczyc przepustnice lub te fazy?
[ Dodano: 2014-02-27, 14:51 ]
Przejechałem sie autem na 3 biegu ok 3000 obr i do spodu. W grupie 61 3 pozycja po wcisnieciu urywa głowę i pokazuje 100% i po sekundzie spada na ok 33 i powoli wzrasta do 100% lub jeszcze ze 3 razy zafaluje . Co się dzieje?
[ Dodano: 2014-02-27, 14:51 ]
Przejechałem sie autem na 3 biegu ok 3000 obr i do spodu. W grupie 61 3 pozycja po wcisnieciu urywa głowę i pokazuje 100% i po sekundzie spada na ok 33 i powoli wzrasta do 100% lub jeszcze ze 3 razy zafaluje . Co się dzieje?
Pomogłem? Kliknij
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga